Łódz stawia na turystykę biznesową

2015-03-16, 17:35:00

Przedstawiciele szeregu instytucji powiązanych z branżą turystyczną, jak i przedstawiciele władz samorządowych Łodzi, spotkali się w dniu 13 marca 2015 roku w Hali Expo-Łódź, by omówić spostrzeżenia wynikające z realizacji przedsięwzięcia - „Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi”.

W łódzkim spotkaniu wzięli udział między innymi: przedstawiciele Łódź Convention Bureau, Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi oraz przedstawiciel Region Stuttgart Convention Bureau.

Uczestnicy obrad, w trakcie poprzedzających je konferencji, podkreślili rosnącą rolę turystyki biznesowej w rozwoju gospodarczym Łodzi i roli, jaką w promocji miasta odgrywa lokalne Convention Bureau. Działaniom władz pragnącym wypromować miasto w segmencie turystyki biznesowej sprzyja rozwój bazy hotelowej, która w ciągu ostatnich kilku lat w dużej mierze odrobiła wieloletnie zapóźnienia. Łódź ma szansę wykorzystać ogromny potencjał konferencyjny i wykorzystać swe centralne położenie w kraju. ##

Szefowa Łódź Convention Bureau podsumowała realizację projektu "Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi", a spotkanie zakończył panel dyskusyjny branży hotelowo-konferencyjnej.


Źródło: Convention.Lodz.pl – 16.03.2015



www.hotelinfo24.pl