Zabytkowy hotel w województwie łódzkim dołączy do Best Western

2015-03-16, 17:48:45

Po sukcesie pierwszego wspólnego projektu, kolejny obiekt należący do właściciela Best Western Hotel Trybunalski, dołączy już na początku przyszłego roku do sieci Best Western. Hotel Podklasztorze, znajdujący się w XII-wiecznym Opactwie Cystersów w Sulejowie, oferować będzie podwyższony standard usług pod marką Best Western Plus. Obecnie w hotelu trwają intensywne prace modernizacyjne wspierane przez zespół projektantów i architektów.

Hotel Podklasztorze jest unikalnym obiektem w skali światowej. Zabudowania hotelowe stanowią bowiem część dawnego XII-wiecznego Opactwa Cystersów w Sulejowie, w którego murach do dziś modlą się i pracują mnisi. Zespół klasztorny, będący zabytkiem architektury romańskiej, jest jednym z najlepiej zachowanych zespołów cysterskich w Polsce. To wszystko przyczyniło się do przyznania hotelowi w roku 2012 rozporządzeniem Prezydenta RP tytułu  Pomnika Historii.

Właścicielem Hotelu Podklasztorze jest firma PTH Trybunalskie S.A, do której należy również Best Western Hotel Trybunalski. Prace modernizacyjne w historycznym obiekcie trwają już od ubiegłego roku. Z racji tego, że Hotel Podklasztorze znajduje się w XII-wiecznych murach Opactwa, każda zmiana jego wnętrza musi być nie tylko dokładnie przemyślana, ale przede wszystkim musi uwzględniać i podkreślać wyjątkowy, historyczny charakter budynku. Oficjalne przyłączenie do sieci Best Western planowane jest na styczeń 2016 r. Od tego momentu hotel będzie funkcjonował pod nazwą Best Western Plus Hotel Podklasztorze. ##

Dołączając do sieci Best Western liczymy przede wszystkim na zwiększenie rozpoznawalności hotelu w Europie i na świecie. Nie ulega wątpliwości, że rynek hotelarski w porównaniu z latami ubiegłymi jest znacznie bardziej nasycony. Zarówno goście indywidualni, jak i korporacyjni poszukują oferty, która nie tylko odpowiada ich wymaganiom, ale również wyróżnia się na tle innych. Hotel Podklasztorze z racji swojego położenia, jak i historii jest wyjątkiem w swojej kategorii. Wierzymy, że czynniki te w połączeniu z wysokim standardem, który charakteryzuje sieć Best Western, stanowić będą o jego sukcesie – powiedziała Julia Groblewska, Dyrektor Hotelu Podklasztorze.

Hotel zaoferuje 50 pokoi wyposażonych w TV, telefon, Wi-Fi, sejfy, lodówki, zestaw powitalny (czajnik, filiżanki, kawa, herbata, woda), suszarki oraz kosmetyki. Oprócz tego goście będą mogli skorzystać z basenu lub gabinetów SPA. W planach jest również adaptacja piwnic na potrzeby kręgielni i pubu, odbudowa skrzydła zachodniego, w którym będą się mieściły dodatkowe sale konferencyjne, oraz udostępnienie lochów dawnych zabudowań cystersów zwiedzającym.

Wyjątkowe położenie nad Jeziorem Sulejowskim i w Dolinie Rzeki Pilicy – w samym centrum Polski – sprawia, że hotel jest chętnie odwiedzany nie tylko przez klientów indywidualnych, ale również przedstawicieli firm, które organizują w nim szkolenia. Z myślą o nich przewidzianych zostało 5 sal konferencyjnych, z których największa pomieści 120 osób.

Dołączenie do Best Western kolejnego obiektu należącego do firmy PTH Trybunalskie S.A jest doskonałym dowodem tego, że nasza strategia się sprawdza i przynosi korzyści nie tylko gościom, ale również właścicielom obiektów. Minęło zaledwie kilkanaście miesięcy od przyjęcia pierwszych klientów przez Best Western Hotel Trybunalski, a obiekt już zyskał silną pozycję na lokalnym rynku hotelarskim oraz staje się coraz bardziej rozpoznawalny w skali międzynarodowej. Jestem przekonany, że Hotel Podklasztorze powtórzy ten sukces – podsumował Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

 
O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: Best Western, Best Western Plus oraz Best Western Premier. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.

 
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.


Źródło: MSL Group.com – 16.03.2015
 


www.hotelinfo24.pl