Joyview by Club Med – nowa marka na chiński rynek

2015-03-18, 06:34:10

Club Med poinformowała oficjalnie o starcie wdrażania swojej nowej hotelarskiej koncepcji Joyview by Club Med, oferującej chińskim klientom pochodzącym z dużych miejskich aglomeracji szansę na komfortowy, krótki wypoczynek w centrach zlokalizowanych w okolicach dużych miast.

Club Med to francuska sieć obiektów wypoczynkowych prowadząca ponad 70 swoich placówek w 30. krajach na całym świecie, oferujących najwyższej jakości wypoczynek i usługi rekreacyjne. Przez ostatnie 65 lat Club Med świadczył wakacyjne usługi all inclusive, charakteryzujące się unikalnymi doświadczeniami w wolnym od problemów dnia codziennego środowisku, w wielokulturowych lokalizacjach.

Labbrand, ośrodek doradczy dla globalnych marek z siedzibą w Chinach, podjął ścisłą współpracę z Club Med, aby wykreować koncepcję nowej marki. Na podstawie spostrzeżeń konsumentów, Labbrand opracował strategię pozycjonowania i architektury nowej marki, a także jej znak (logo), system identyfikacji wizualnej oraz jej nazwę w języku chińskim i angielskim. ##

Intrygująca nazwa – Joyview – sugeruje potencjalnym klientom  zagłębienie się we wspaniałościach naturalnego środowiska i podzielenie się tą radością z najbliższymi", powiedziała Amanda Liu, wiceprezes i dyrektor kreatywna ośrodka Labbrand.

Joyview by Club Med gwarantuje wysokiej jakości krótki rekreacyjny wypoczynek w obiektach położonych w odległości 2-3 godzin jazdy od dużych miast przekonując, że wypoczynek na łonie natury znakomicie regeneruje witalne siły poddawanych coraz większej presji i stresom, mieszkańców wielkich miast.

Joyview by Club Med ma obecnie dwa obiekty: w Changli Gold Coast w Qinhuangdao oraz w Anji, w prowincji Zhejiang, wnoszące unikalne oferty na chiński rynek krótkoterminowych wakacji.


Źródło: Club Mediterranee



www.hotelinfo24.pl