Nowa odsłona marki Holiday Inn Express w Europie

2015-03-21, 11:30:03

Holiday Inn Express zaprezentowała doświadczenia gości "następnej generacji" w obiektach tej marki w Europie. Nowa koncepcja dotyczyć będzie przeprojektowanych pokoi gościnnych, nowego pomysłu w zakresie gastronomii i wyposażenia w urządzenia o najnowszej, inteligentnej technologii.

Pokoje wyposażone są w inteligentne telewizory, które umożliwiają gościom odtwarzanie strumienia danych z ich mobilnych urządzeń osobistych lub logowanie się do aplikacji, takich jak Netflix korzystających z hotelowej usługi Wi-Fi, wliczonej w cenę pokoju. Pokoje są również wyposażone w elastyczne kąciki do pracy / odpoczynku, gdzie tradycyjny pulpit biurka został usunięty i zastąpiony wygodnym fotelem z przenośnym stolikiem, z dostępem do kilku portów USB. Większe łóżko z wyściełanym zagłówkiem redukującym poziom hałasu wyposażone jest w cztery poduszki, dwie miękkie i dwie twarde.

Express Cafe & Bar jest nowym, zintegrowanym lobby połączonym z lokalem gastronomicznym dysponującym nowoczesnym cafe-barem utrzymanym w stylu kontynentalnym, oferującym firmowe śniadania Express Start, jak również całodzienną opcję sprzedaży gotowych dań na wynos. ##

Meldowanie w hotelu przy pomocy telefonu komórkowego jest kolejnym markowym udogodnieniem, z którego mogą skorzystać członkowie programu lojalnościowego IHG Rewards. Mogą oni zameldować się korzystając z aplikacji IHG App lub w Internecie przed przyjazdem do hotelu. Po przybyciu na miejsce, lokalizacja ich pokoju przedstawiana jest na ekranie tabletu, a goście mogą także zmienić rezerwację i wybrać inny pokój, jeśli w konkretnym przypadku jest to możliwe.

Przy wprowadzaniu nowych koncepcji Holiday Inn Express współpracował z firmą  Ideo oraz agencją projektową Forpeople. Koncepcja zostanie uruchomiona w Europie i wprowadzana do nowo budowanych hoteli i obiektów będących aktualnie w trakcie modernizacji. "Chcielibyśmy, aby co najmniej jeden z każdych czterech naszych europejskich hoteli był wyposażony w najnowsze doświadczenia "następnej generacji" gości, w ciągu najbliższych trzech lat, licząc od daty uruchomienia pierwszego hotelu działającego według tej koncepcji, co nastąpi pod koniec bieżącego roku." powiedział Mike Greenup, wiceprezes ds. zarządzania marką w Holiday Inn, Europa, w IHG.


Źródło: InterContinental Hotel Group



www.hotelinfo24.pl