Best Western prezentuje w Azji swoje dwie nowe hotelowe marki

2015-03-26, 05:35:25

Best Western gościł w Bangkoku międzynarodowych deweloperów i inwestorów, zaznajamiając ich z globalną strategią rozwoju marek Vib i BW Premier Collection oraz poinformował, że pierwszy obiekt Vib, zostanie zbudowany i oddany do użytku w Seulu, w Korei Południowej.

Best Western International uruchomił niedawno dwa nowe globalne produkty hotelowe, markę Vib (nazwa zaczerpnięta z pierwszych liter słowa „vibrant” – dynamiczny, tętniący życiem, energetyczny) miejską koncepcję butikowego hotelu i soft brandu (marki luźno stowarzyszonej z BWI) BW Premier Collection, ukierunkowanej na ekskluzywne i luksusowe niezależne hotele. Po ujawnieniu swojej nowej oferty w trakcie International Hotel Investment Forum (IHIF) w Berlinie, firma zorganizowała spotkanie w Bangkoku dla międzynarodowych deweloperów i inwestorów, po to aby ich poinformować o globalnej strategii rozwoju dla tych dwóch nowych produktów hotelowych.

Koncepcja Vib nadaje nowe oblicze hotelowemu doświadczeniu Best Western dostosowanemu do potrzeb współczesnego turysty, który poszukuje: innowacji, technologii i stylu o autentycznym, lokalnym charakterze, oferowanych w przystępnej cenie. Styl i wartość to wizje Vib, i coś, co może zapewnić Best Western, tak jak żadna inna globalna sieć hotelowa. ##

Best Western uruchamia też inną nową markę - BW Premier Collection,. „BW Premier Collection, to atrakcyjna propozycja dla niezależnych hotelarzy, którzy chcą zmniejszyć swoje uzależnienie od internetowych biur podróży, związane z długoterminowymi zobowiązaniami. Uważamy, że wyjątkowa, swobodna struktura nowej marki oparta na formule „płać-za-wyniki” będzie bardzo atrakcyjna dla niezależnych hotelarzy," zauważył prezes i dyrektor generalny Best Western International, David Kong.


Źródło: Best Western International



www.hotelinfo24.pl