Meetings Week Poland 2015

2015-03-26, 18:56:08

W dniach 16–20.03.2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbywał się Meetings Week Poland 2015. W ramach tego wydarzenia, 19 marca miały miejsce Konferencja i Forum Hotelarskie pod nazwą „Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla Twojego obiektu”, organizowane przez Polish Prestige Hotels & Resorts, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce oraz Instytut Rynku Hotelarskiego.

Konferencja była okazją do wysłuchania prelekcji i wykładów związanych z działalnością hoteli i obiektów hotelarskich w Polsce, wzięcia udziału w dyskusjach panelowych z przedstawicielami hoteli i firm z branży, a także wymiany doświadczeń branżowych.

W jednej z dyskusji panelowych nt. tego, czy program motywacyjny jest właściwym narzędziem do motywacji organizatorów konferencji, wzięli udział przedstawiciele zarządu Fundacji PPH&R oraz dyrektorzy hoteli zrzeszonych w ramach tej grupy: Michał Kozak – Dyrektor Generalny Hotelu Mazurkas, Daniel Błaszkiewicz – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Hotelu Anders oraz Krzysztof Jędrocha – Dyrektor ds. Handlowych hoteli Amadeus i Wyspiański oraz Członek Zarządu Polish Prestige Hotels & Resorts. Dyskusję tę moderował dr Tomasz Makaruk. ##

Meetings Week Poland to jedna z najważniejszych imprez promocyjnych polskiej branży organizatorów spotkań. Podczas pięciodniowego cyklu wydarzeń odbywały się nie tylko konferencje, ale również spotkania networkingowe, w których udział wzięli reprezentanci firm i organizacji odpowiedzialnych za planowanie różnego rodzaju eventów oraz za zakupy usług dla podróży i spotkań służbowych, a także firm obsługowych, hoteli i centrów konferencyjnych. W roli prelegentów wystąpiły wyjątkowe osobistości z Polski i z zagranicy.

Polish Prestige Hotels & Resorts to fundacja, zrzeszająca kilkadziesiąt hoteli i obiektów hotelowych z całej Polski. Przynależność do grupy PPH&R to gwarancja wysokiego standardu, bogactwa wyposażenia, wyjątkowej atmosfery oraz najwyższej jakości świadczonych usług. Wyjątkowa dbałość o każdego klienta wyrażona jest w credo Fundacji: "Przyjedziesz... polubisz... powrócisz...".


Źródło: Feniks Media.pl – 24.03.2015



www.hotelinfo24.pl