Karisma i Viacom uruchamiają markę hotelową Nickelodeon Hotels

2015-04-06, 10:03:35

Karisma Hotels & Resorts i Viacom International Media Networks (VIMN) - oddział Viacom Inc., poinformowały o podpisaniu umowy w sprawie uruchomienia nowej marki hotelowej Nickelodeon Hotels. Kolekcja luksusowych obiektów Gourmet Inclusive przeznaczonych dla rodzin z dziećmi, Nickelodeon Hotels będzie jedynym międzynarodowym, hotelowym reprezentantem firmy Nickelodeon, jednej z najbardziej uznanych na całym świecie marek dla dzieci, której produkty są  szeroko rozpowszechnione w globalnym przekazie multimedialnym.

Stanowiąca ważne wydarzenie na rynku transakcja obejmuje planowany debiut Nickelodeon Hotels wraz z otwarciem Nickelodeon Punta Cana w Republice Dominikany pod koniec 2016 roku. Wkrótce potem w Meksyku zostanie otwarty drugi Nickelodeon Hotel. Karisma Hotels & Resorts jest wyróżniającą się grupą luksusowych hoteli, których jest właścicielem i zarządcą, między innymi w Ameryce Południowej, na Karaibach i w Europie.

Nickelodeon Hotels, znane będą z Gourmet Inclusive Experience, starannie dopasowanych pobytów urlopowych dla osób, które przedkładają jakość nad ilość. Poczynając od obecności ulubionych bohaterów Nickelodeona, takich jak SpongeBob Kanciastoporty, Dora i Wojownicze Żółwie Ninja, po liczne atrakcje i rozrywki obiektu wypoczynkowego, Nickelodeon Hotels będą optymalnym miejscem na przeżycie niezapomnianych chwil podczas rodzinnych wakacji. Kwatery w Nickelodeon Hotels będą przestronne i oferujące pełen relaks, przystosowanymi na przyjęcia nawet dużych rodzin w komfortowych i luksusowych warunkach. ##

Nickelodeon Hotels to druga oferta od współpracujących ze sobą, Karisma Hotels & Resorts i Viacom. Zaprezentowano ją po wcześniejszych informacjach o ofercie Nickelodeon Experience w Azul Hotels by Karisma, debiutującej w Azul Beach Hotel, Azul Sensatori Hotel i Azul Fives Hotel w Riviera Maya, w Meksyku, latem 2015 roku.


Źródło: Karisma Hotels & Resorts; Viacom International Media Networks



www.hotelinfo24.pl