Szejk Al Faisal bin Qassim Thani, prezes Al Sawari Holding, a także Katarskiego Stowarzyszenia Biznesu i Amruda Nair, dyrektor zarządzająca i dyrektor generalna Aiana Hotels & Resorts LLC, podpisali umowę joint venture, w celu sformowania Aiana Hotels & Resorts, globalnej spółki zarządzającej hotelami, korzystającej z płynącego prosto z serca, legendarnego indyjskiego etosu obsługi.
Obaj partnerzy mają wspólną wizję stworzenia marki, która preferowana będzie przez młodych profesjonalistów i globalnych turystów, zapewniając swoim gościom unikalne i urozmaicone doświadczenia. Najbliższym efektem współpracy będzie uruchomienie inspirowanego azjatycką kulturą, hotelu w Katarze.
Nowa spółka joint venture Aiana Hotels & Resorts LLC reprezentować będzie ekskluzywne hotele z górnej półki prowadzone przez wiodącego operatora hoteli, obiektów wypoczynkowych i apartamentowców na Bliskim Wschodzie, subkontynencie indyjskim i w Azji Południowo-Wschodniej. ##
Z okazji inauguracji, Aiana Hotels & Resorts zaprezentowały wizualną identyfikację marki Aiana. Jej nazwa oznaczająca w sanskrycie „wieczne kwiecie”, rozumiana jest również jako miejsce schronienia i azylu wśród otaczającego ją, zabieganego świata. Sugestywne wizerunki reprezentowane w logo marki, jako uniwersalny symbol "mandali", zapowiadają unikalne doświadczenie, które Aiana obiecuje swoim gościom.
Źródło: Aiana Hotels & Resorts
|