Vantage Hospitality wprowadza marki Value Hotel i Value Inn do Indii

2015-04-16, 06:00:15

Vantage Hospitality Group, globalna firma z czołowej dziesiątki światowych sieci hotelarskich, dysponująca ponad 1200. obiektami, kontynuuje swoją światową ekspansję poprzez zawarcie ekskluzywnej ramowej umowy licencyjnej z Miraya Hotel Management, w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich marek Value Inn Worldwide i Value Hotel Worldwide.

Obiekty Value Inn i Value Hotel zagwarantują hotelowe zakwaterowanie po umiarkowanych cenach, a większość hoteli oferować będzie usługi gastronomiczne i udostępniać sale bankietowe na wesela i imprezy okolicznościowe. Goście cieszyć się będą niezmiennie wysoką jakością usług oraz wyjątkową obsługą w każdym hotelu, a właściciele będą korzystać z supernowoczesnego globalnego systemu rezerwacji Vantage Hospitality działającego w oparciu o rozwiązania Sabre Hospitality Solutions, a także z globalnych zasobów sieci, które sprawiły iż Vantage jest jedną z najbardziej dynamicznych firm hotelarskich na świecie. ##

Firma Miraya Hotel Management kierowana jest przez dyrektora zarządzającego i generalnego Sudhir Sinha, który legitymuje się ponad 30. letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej i usługowej. Przed rozpoczęciem pracy w Miraya, Sinha pełnił funkcję prezesa i dyrektora operacyjnego w Best Western India, doprowadzając do 700 % wskaźnika wzrostu rozwoju firmy w trakcie sześcioletniego okresu pracy w tej sieci. Sinha był także przez siedem lat wiceprezesem ds. rozwoju i usług franczyzowych w Choice Hotels India.

Oprócz rynku indyjskiego, sieć Vantage Hospitality kontynuuje swoją międzynarodową ekspansję obejmując nią obecnie Koreę Południową, Indonezję, Kanadę i Meksyk, i rozważa strategiczne uruchamianie niektórych marek nabytych na początku tego roku (Signature Inn, Country Hearth Inn & Suites i Jameson Inn) na najbardziej jej odpowiadających, rozwijających się rynkach.


Źródło: Vantage Hospitality Group



www.hotelinfo24.pl