Best Western wzmacnia dział e-marketingu w Polsce

2015-05-06, 17:20:42

W związku z intensywnym rozwojem Best Western w Polsce, sieć inwestuje w działania z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej. Wraz z początkiem maja do polskiego oddziału największej rodziny hotelowej na świecie dołączyła Lilianna Dorotkiewicz, specjalistka z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej.

Lilianna Dorotkiewicz rozpoczęła swoją karierę w hotelarstwie w 1989 r. Posiada szerokie doświadczenie w pracy dla hoteli sieciowych, takich jak Accorhotels czy Louvre Hotels Group. Specjalizuje się przede wszystkim w zarządzaniu i optymalizacji rezerwacji oraz przychodów, a także w działaniach z zakresu komunikacji internetowej. Odbyła także liczne szkolenia, głównie z obszaru revenue management’u, a także coachingu i obsługi klienta.

W Best Western Dorotkiewicz objęła stanowisko menedżera ds. e-marketingu. Do jej głównych zadań należy zarządzanie przychodami hoteli, intensyfikacja dystrybucji i sprzedaży poprzez kanały online, optymalizacja systemu rezerwacji, a także umacnianie obecności marki w internecie. ##

Współpraca z tak doświadczoną specjalistką to dla Best Western szansa, by zrobić kolejny krok naprzód. Jestem przekonany, że jej doskonała znajomość rynku turystycznego i rozwinięte umiejętności pozwolą nam na uzyskanie jeszcze szybszego tempa wzrostu w Polsce i zaowocują silnym wzmocnieniem naszego portfolio – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Dorotkiewicz poza pracą zawodową interesuje się psychologią i muzyką, lubi wycieczki górskie i jazdę na rowerze. Posługuje się językiem angielskim, francuskim i rosyjskim.

O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: Best Western, Best Western Plus oraz Best Western Premier. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.


Źródło: MSL Group.pl – 06.05.2015



www.hotelinfo24.pl