GLH nadaje nowe oblicze marce Thistle

2015-05-24, 05:36:38

GLH London uruchomiła firmową, ekonomiczną markę Thistle nowej generacji o nazwie Thistle Express. Jej pierwszy hotel ma zostać otwarty w Londynie w przyszłym roku, a w planach przewiduje się otwarcie kolejnych 10 hoteli, w ciągu najbliższych pięciu lat.

Nowa hotelowa marka spółki, która jest podległa notowanej na giełdzie w Singapurze GuocoLeisure Group, będzie oferować "nowoczesny design, stylowe pokoje, przyjazną i profesjonalną obsługę, a także superszybki nielimitowany, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu dla każdego - wszystko po bardzo korzystnych cenach."

"Nie można już dłużej dzielić rynku na turystów, którzy korzystają wyłącznie z hoteli ekonomicznych i tych, którzy zatrzymują się w cztero- lub pięciogwiazdkowych, luksusowych obiektach", powiedział dyrektor generalny GLH, Mike DeNoma. "Thistle Express to marka, która oferuje usługi dla współczesnego turysty. Badania wskazują na to, że szybki, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu nie jest tylko luksusem dla gości przebywających w luksusowych hotelach, ale jest oczekiwany również przez gości hoteli ekonomicznych. Chodzi o oferowanie gościom tego, czego sobie w danym momencie życzą, w specyficznie określonych warunkach." ##

Aby zachęcić właścicieli, GLH zapewnia bardziej elastyczne, korzystne dla obu stron umowy oraz wydajny i sprawny technologicznie model zarządzania przy wsparciu firmowego ekonomicznego centrum Value Centre. Propozycje przeznaczone są zarówno dla czynnych już hoteli, jak i przedsięwzięć powstających w wyniku konwersji, a także nowo budowanych obiektów.

Wśród markowych udogodnień jest możliwość "wyboru własnego pokoju" przed przybyciem do hotelu; znający się na rzeczy, pomocny i kompetentny personel oraz nowoczesne pokoje wyposażone w smart TV.


Źródło: GLH (GuocoLeisure Hotels)



www.hotelinfo24.pl