Sposoby na promocję hotelowej restauracji wśród gości

2019-02-07, 15:38:58

Jest co najmniej kilkanaście sposobów, aby powiadomić gościa hotelowego o restauracji znajdującej się w hotelu. Kiedy i jak możemy zachęcić gości hotelowych do wybrania oferty z menu restauracji hotelowej?

 

1. Poinformuj gości podczas meldowania

 

Kiedy gość odwiedza nasz hotel, masz pierwszą okazję do tego, aby zareklamować restaurację hotelową. Podczas meldowania warto poinformować go o dostępności restauracji.

 

2. Poinformuj go w mailu po dokonaniu rezerwacji

 

Jeśli gość hotelowy rezerwuje pokój online, to potwierdzeniem rezerwacji jest często e-mail wraz ze szczegółami. Jest to doskonałe miejsce, aby poinformować do dostępności dodatkowych usług hotelowych, między innymi o restauracji.

 

3. List powitalny

 

Ciekawą formą powitania gościa hotelowego, jest pozostawienie w pokoju listu powitalnego, podpisanego przez dyrektora lub kierownika hotelu. W liście można poinformować i zaprosić do skorzystania o oferty restauracji.

 

4. Roll-up w korytarzu

 

Jest to forma reklamy, której gość hotelowy nie będzie się spodziewał. Roll-up można umieścić w nieużytkowanym kącie korytarza.

 

5. Darmowy drink lub deser

 

Każdy lubi gratisy. Zaoferowanie darmowego bonu na drobną przekąskę z pewnością jest kuszącą propozycję dla osoby, która ma wolną chwilę będąc w hotelu.

 

6. Informator hotelowy

 

Informator pozostawiony w pokoju hotelowym to w zasadzie obowiązek każdego obiektu hotelowego. Może to być forma mini książeczki z opisem podstawowej oferty i dodatkowych usług, albo zalaminowana wkładka w formacie A4. Gość hotelowy z pewnością zajrzy do niej przy zapoznaniu się z pokojem hotelowym.

 

7. Pozostawienie menu w gablocie w widocznym miejscu

 

Menu można umieścić na korytarzu lub w innym widocznym miejscu w formie graficznej pozostawionej w gablocie. Gość hotelowy będzie mógł zapoznać się z menu bez konieczności udania się do restauracji.

 

8. Rabaty dla stałych klientów hotelu

 

Program lojalnościowy może dotyczyć nie tylko oferty podstawowej hotelu. W ramach kolejnych pobytów można zaoferować zniżkę lub nawet darmowy obiad. Warto wypróbować tę formę promocji i sprawdzić jak zmieni się odsetek gości wracających do hotelu.

 

9. Winda

 

Winda jest miejscem w którym spędzamy relatywnie niewiele czasu. Ale jest to czas przeważnie w bezczynności, w oczekiwaniu na zatrzymanie się windy na określonym piętrze. Jest to więc doskonała chwila na przeczytanie dodatkowych informacji hotelowych, np.: na zapoznanie się z ofertą menu restauracji hotelowej.

 

10. Zapach kuchni

 

Na nasze decyzje zakupowe ogromny wpływ mają zmysły. Poza wzrokiem, czyli pozostawieniem widocznej reklamy restauracji, możemy oddziaływać również na węch gościa hotelowego. Jeśli z kuchni będzie wydobywać się zapach świeżo mielonej kawy lub przygotowywanej pieczeni, to gość hotelowy otrzyma dodatkowy bodziec, aby zajrzeć do restauracji.



www.hotelinfo24.pl