Costa Coffee podbija serca wrocławskich miłośników kawy

2015-06-08, 17:08:18

Costa Coffee ‒ sieć cenionych na całym świecie kawiarni – otworzyła we Wrocławiu swój jedenasty lokal. W zaledwie 3 miesiące od pojawienia się na wrocławskim rynku, marka może pochwalić się pozycją największej sieci kawiarni w tym mieście, która sukcesywnie podbija serca wrocławskich kawoszy. Piątkowemu otwarciu w Pasażu Grunwaldzkim towarzyszą specjalne atrakcje dla Klientów.

Wszystkie kawiarnie Costa Coffee we Wrocławiu znajdują się w najchętniej uczęszczanych przez mieszkańców lokalizacjach. Do dyspozycji wrocławian przeznaczone zostały kawiarnie w Pasażu Grunwaldzkim, C.H. Renoma, C.H. Arkady, C.H. Korona, Magnolia Park, Factory Outlet, Sky Tower oraz w Galerii Dominikańskiej. Kubek aromatycznej kawy towarzyszyć może również podróżnym – lokali tej znanej sieci nie mogło zabraknąć na wrocławskim lotnisku i Dworcu Głównym. Turystów tłumnie odwiedzających stolicę Dolnego Śląska na pewno skusi dwupiętrowa Costa Coffee położona tuż przy rynku, w klimatycznej odrestaurowanej kamienicy przy ul. Świdnickiej.

Na kawoszy, w każdym z jedenastu lokali, czeka szeroki wybór kaw parzonych na bazie klasycznej wyselekcjonowanej mieszanki Mocha Italia, opracowanej ponad 40 lat temu przez braci Sergio i  Bruno Costa. Wśród wielu propozycji znajdują się prawdziwe Legendy Smaku m.in. CHAI Caffè Latte, Corto czy Flat White, a  także takie Klasyki, jak  Cappuccino czy Caffè Latte. Wszystkie kawy bariści przygotowują nie tylko na bazie mleka tradycyjnego, ale także odtłuszczonego, sojowego czy bez laktozy, bez dodatkowej opłaty za zmianę. ##
 
Doskonałym uzupełnieniem bogatej oferty kaw jest rozbudowane menu ciepłe i zimne, m.in. naleśniki ze szpinakiem lub twarożkiem, wiele wariantów kanapek czy grillowanych tortilli. Wśród słodkich propozycji klienci znajdą m.in. podgrzewaną w piecu szarlotkę czy bezglutenowy torcik czekoladowy, a także lekkie nowości z wiosennej oferty jak sernik light z owocami oraz jogurt naturalny z owocowym puree i chrupiącym musli, przygotowywany na miejscu w kawiarni.

Z okazji majowego otwarcia wrocławskiej kawiarni w Pasażu Grunwaldzkim marka Costa Coffee przygotowała niespodzianki dla gości. W pierwszym tygodniu wszystkie kawy oferowane są z 30% zniżką. Później przez kolejny tydzień osoby odwiedzające centrum handlowe będą mogły spotkać chodzącego „Pana Kubka”. Vouchery od niego otrzymane upoważniają do zakupu średniej kawy Costa Coffee z 50% zniżką.

Z jedenastoma lokalami we Wrocławiu Costa Coffee jest największą siecią kawiarni w mieście. Marka z charakterystycznym biało-bordowym logo szturmem podbija również kolejne miasta, a jej właściciel – CHI Polska – jest liderem rynku kawiarnianego w Polsce, zarządzając siecią 108 kawiarni w całym kraju. Do końca 2015 r. w Polsce będzie aż 115 kawiarni Costa Coffee. 


Źródło: BrandLab.pl – 08.06.2015



www.hotelinfo24.pl