Szkolenia organizowane przez Hotele PLUS

2015-06-13, 16:23:53

 

 

W najbliższych dniach firma Hotele Plus organizuje następujące szkolenia:

 

 

 

- REVENUE MANAGEMENT
 
Praktyczne i merytoryczne w 100 % szkolenie

Uczestnicy szkolenia uzyskają odpowiedź na pytania:
•   Czym jest Revenue Management i Yield Management? 
•   Jak obliczać wskaźniki?
•   Jak analizować wskaźniki?
•   Jak efektywnie zarządzać ceną?
•   Jak planować i budżetować?
•   Jakie innowacyjne narzędzia wspierają zarządzanie
•   Jak uniknąć błędów w ustalaniu cen?
•   Jak zyskać przewagę konkurencyjną?

Szkolenie dedykowane jest:
• Właścicielom hoteli;
• Osobom zarządzającym;
• Pracownikom działów sprzedaży i recepcji.

Metody prowadzenia szkolenia:
Szkolenie warsztatowe prowadzone w formie interaktywnej z wykorzystaniem następujących narzędzi komunikacji:
wykład,
• dyskusja moderowana,
• ćwiczenia warsztatowe,
• prezentacja studiów przypadku,
• sesje pytań i odpowiedzi

Terminy i miejsca szkolenia:

17.06.2015 r. – Hotel Prezydencki **** Rzeszów

Cena szkolenia: 590 zł netto (Dla obiektów należących do Hoteli PLUS cena specjalna 450 zł netto) - Koszt szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach kawowych, obiad, certyfikat ukończenia szkolenia.

Informacje i zgłoszenia: tel. (0) 519 147 105
e-mail: biuro@hoteleplus.pl
www.hoteleplus.pl

- JAK ANALIZOWAĆ KOSZTY - RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA 

Uczestnicy szkolenia uzyskają odpowiedź na pytania:
• Jak wyróżnić koszty stałe, zmienne i mieszane?
• Jak wygląda rachunkowość zarządcza wg. USALI?
• Jak liczyć koszty?
• Jak zapobiegać nadużyciom?
• Jakie optymalizować koszty?
• Jak analizować dane?
• Jakie narzędzie wspomagają analitykę?
• Jak racjonalizować koszty personalne?
• Jak budżetować koszty?
• Jak w krótkim czasie poprawić rentowność?

Szkolenie dedykowane jest:
• Właścicielom hoteli;
• Osobom zarządzającym;
• Pracownikom, działów finansowych i controllingowych
.
Metody prowadzenia szkolenia
Szkolenie warsztatowe prowadzone w formie interaktywnej z wykorzystaniem następujących
narzędzi komunikacji:
• wykład,
• dyskusja moderowana,
• ćwiczenia warsztatowe,
• prezentacja studiów przypadku,
• sesje pytań i odpowiedzi

Terminy i miejsca szkolenia:

24.06.2015 r. – Hotel Azyl *** Wrocław

Cena szkolenia: 590 zł netto (Dla obiektów należących do Hoteli PLUS cena specjalna 450 zł netto) - Koszt szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach kawowych, obiad, certyfikat ukończenia szkolenia

Informacje i zgłoszenia: tel. (0) 519 147 105
e-mail: biuro@hoteleplus.pl
www.hoteleplus.pl

- PREMIOWANIE I MOTYWOWANIE PERSONELU

Praktyczne i merytoryczne w 100 % szkolenie


Uczestnicy szkolenia uzyskają odpowiedź na pytania:
• Jakimi środkami motywować pracowników?
• Jak zarządzać personelem aby maksymalizować zyski?
• Jak motywować pracowników (poza płacowo)?
• Jak tworzyć skuteczne i efektywne systemy premiowe?
• Jak budować zespół?
• Jak oddziaływać na konieczność wprowadzenia szybkich zmian?
• Jak zaangażować zespół do efektywniejszej pracy?
• Jak premiować za realizacje projektu?

Szkolenie dedykowane jest:
• Właścicielom hoteli;
• Osobom zarządzającym;

Metody prowadzenia szkolenia
Szkolenie warsztatowe prowadzone w formie interaktywnej z wykorzystaniem następujących narzędzi komunikacji:
• wykład,
• dyskusja moderowana,
• ćwiczenia warsztatowe,
• prezentacja studiów przypadku,
• sesje pytań i odpowiedzi

Terminy i miejsca szkolenia:
25.06.2015 r.  – Hotel Azyl *** Wrocław

Cena szkolenia: 590 zł netto (Dla obiektów należących do Hoteli PLUS cena specjalna 450 zł netto) - Koszt szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach kawowych, obiad, certyfikat ukończenia szkolenia.

Trener: Piotr Tabor

Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Rzeszowskim, ukończył zarówno studia podyplomowe w Krakowskiej Szkole Wyższej w Krakowie – Nowoczesne Technologie i Strategie w biznesie turystycznym i hotelarskim jak także  Akademię Hotelarza w French Institute of Management w Warszawie. W 2012 r. został absolwentem prestiżowych studiów MBA w zakresie – Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Praktyk  zarządzający  i  doradzający  w  projektach  hoteli  niezależnych  jak  również  w rozwiązaniach sieciowych (m.in. Grupa Hoteli 21 ww.hotele21.pl) oraz Grupa Hotelowo – Turystyczna  SANTUR  (www.santur.pl).  Kilkunastoletnie  doświadczenie  w  zarządzaniu obiektami hotelowymi poparte wieloma sukcesami w połączeniu z współpracą z innymi ekspertami doprowadziło do powstania projektu - operacyjnego wsparcia dla hoteli pod nazwą HOTELE PLUS który jest obecnie wdrażany. Doświadczony trener – prowadzący szkolenia w zakresie: zarządzania, sprzedaży, HR oraz zagadnień branżowych z hotelarstwa i turystyki.

GWARANCJA SATYSFAKCJI ALBO ZWROT PIENIĘDZY*


Informacje i zgłoszenia: tel. (0) 519 147 105
e-mail: biuro@hoteleplus.pl
www.hoteleplus.pl

Zasady dot. organizacji

1. Wpłat należy dokonać na konto mBank 61 1140 2004 0000 3802 7502 9375 podając w tytule płatności nazwę obiektu i imię i nazwisko uczestnika oraz lokalizacje szkolenia.
2.  Osoby, które zgłosiły udział a nie wezmą udziału w szkoleniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
3. Zamiast zgłoszonej osoby w szkoleniu może wziąć udział inny przedstawiciel firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora szkolenia).
4. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania szkolenia, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty szkolenia.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie szkolenia.
6. Ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona.

Partnerem Hoteli PLUS jest HotelSytems – innowacyjne rozwiązania IT dla Hoteli www.hotelsytems.pl

* W przypadku średniej oceny uczestników jakości szkolenia na podstawie wypełnionych ankiet na poziomie 2 lub niższym (w skali 1-5)
Organizator zwraca Wszystkim którzy wypełnili ankiety koszty szkolenia.
 


www.hotelinfo24.pl