Orbis nagrodzony „Medalem Europejskim”

2015-06-14, 09:43:38

Orbis otrzymał prestiżowe wyróżnienie - „Medal Europejski” za Winestone - nowatorski koncept restauracji hotelowych wprowadzony przez markę Mercure w Polsce.

Uroczystość wręczenia nagrody odbyła się 10 czerwca 2015 roku w Salach Redutowych Teatru Wielkiego, medal odebrał z rąk Marka Goliszewskiego, Prezesa Business Centre ClubGilles Clavie, Prezes Orbis S.A. W ceremonii uczestniczył także Pierre Buhler, ambasador Francji w Polsce - laureat Honorowego Medalu Europejskiego.

Winestone to koncept oparty na dwóch elementach. Po pierwsze, kolekcji win (wine), wyselekcjonowanych na podstawie wiedzy i doświadczenia sommelierów, a po drugie dań podawanych na „les planches” – kamiennych deskach (stone) rodem z najmodniejszych francuskich restauracji. Tak powstała nazwa Winestone. W menu goście znajdą zbilansowane potrawy, regionalne specjalności, a także chleb świeżo pieczony na zakwasie z rodzynek. Zgodnie z nowoczesnymi trendami Winestone ma otwartą kuchnię. ##

Wystrój restauracji cechuje minimalizm i prostota, dominują kolory fioletowy i czarny w połączeniu z drewnianymi, dużymi stołami i marmurowymi blatami baru. Jeden duży stół nawiązuje do tradycji wspólnego biesiadowania. Są też stoły niskie, a przy nich fotele i wygodne kanapy. Specjalne lampy świecące ciepłym, delikatnym światłem nadają przestrzeni odpowiedni klimat i nastrój.

W Winestone można kupić wszystko na wynos. Jest też sklep WINESHOP, który idealnie dopełnia ofertę restauracji. Wyselekcjonowane produkty sprawiają, że gość identyfikuje się z marką.  Planowane jest otwarcie sklepu internetowego.

Medal Europejski:
Business Centre Club, przy wsparciu Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Honorowym Patronacie Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego z siedzibą w Brukseli jest organizatorem niekomercyjnego, ogólnopolskiego przedsięwzięcia pn. Medal Europejski. Celem tego przedsięwzięcia jest wyróżnianie oraz promocja wyrobów i usług oferowanych przez firmy działające na terenie Polski, pobudzenie zainteresowania standardami europejskimi i przepisami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Medalem Europejskim wyróżniane są wyroby i usługi, które odpowiadają standardom europejskim. Nominowana usługa (lub wyrób) musi spełniać wymagane prawem normy, mieć odpowiednie licencje, patenty itp.

***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
 
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny  accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Accor.com – 12.06.2015
 


www.hotelinfo24.pl