Złap okazję na wakacje – najnowsza kampania taktyczna Focus Hotels

2015-06-15, 18:00:57

15 czerwca 2015 roku sieć Focus Hotels startuje z wakacyjną kampanią pod hasłem „Złap okazję na wakacje”. Akcja skupia się na atrakcyjnej cenowo ofercie – rezerwacji pokoju na preferencyjnych warunkach można dokonać już od 89 złotych za dobę. Po raz kolejny w kampanii reklamowej występuje postać niedźwiadka, który zdobył już uznanie i nagrody w branży reklamowej, a także zaufanie odbiorców.
 
Złap okazję na wakacje” to kampania taktyczna polskiej sieci Focus Hotels, która wystartowała 15 czerwca 2015 roku i potrwa do 5 lipca 2015 roku. W tym 3-tygodniowym okresie, klienci będą mogli dokonać rezerwacji pokoi na wakacyjny pobyt w hotelach Focus w niecodziennych cenach.

Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 złotych w Chorzowie i Łodzi. Za dobę hotelową w Gdańsku i Szczecinie klienci zapłacą jedynie 129 złotych. Natomiast doba w 4-gwiazdkowym hotelu w Inowrocławiu będzie dostępna już od 149 złotych, co jest ewenementem przy tak wysokim standardzie obiektu. We wszystkich przypadkach cena dotyczy pokoju 1-osobowego, bez śniadania. Jednocześnie dzieci i młodzież do lat 18-stu zakwaterowane w pokoju z opiekunami, nocują gratis.

Sieć Focus Hotels gwarantuje swoim gościom szereg bezpłatnych udogodnień, takich jak nieograniczony dostęp do sauny i siłowni, bezpłatny Internet na terenie całego obiektu czy kawę i kanapkę na wynos. Każdy pokój posiada osobną łazienkę, duże i wygodne łóżko, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telewizor LCD, biurko do pracy. 

***
Focus Hotels S.A. to prężnie rozwijająca się sieć nowoczesnych hoteli biznesowych w Polsce. Obiekty należą do klasy ekonomicznej i charakteryzują się wysoką jakością świadczonych usług. Właścicielem spółki jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Grupa Kapitałowa Immobile S.A. z siedzibą w Bydgoszczy. Grupa jest holdingiem spółek z takich sektorów jak przemysł, hotelarstwo, budownictwo, nieruchomości komercyjne oraz handel detaliczny. Znana wcześniej jako Grupa Kapitałowa Makrum S.A., zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w lipcu 2007 roku. Nadrzędnym celem Grupy Kapitałowej Immobile S.A. jest inwestowanie w branżach o najlepszych perspektywach rozwoju oraz o najwyższej rentowności, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.

Aktualnie w skład sieci wchodzą obiekty hotelowe w Gdańsku, Łodzi, Szczecinie, Bydgoszczy, Chorzowie oraz Inowrocławiu. Jako miejskie hotele biznesowe prezentują nowy standard w swojej kategorii. Każdy z nich posiada zaplecze konferencyjne wyposażone w wysokiej klasy sprzęt użytkowy, saunę oraz siłownię.

Wyróżnikiem sieci jest darmowe Wi-Fi na terenie całego obiektu, nieograniczony dostęp do sauny i siłowni, kawa i kanapka na drogę gratis oraz bezpłatny nocleg dla dzieci i młodzieży do lat 18 w pokoju z rodzicami.


Źródło: MyLand.pl – 15.06.2015
 


www.hotelinfo24.pl