Rzeczy, które powinieneś wiedzieć o karcie dań dla restauracji

2019-12-16, 10:00:24

Idealne menu restauracji oferuje równowagę unikalnych dań i starych ulubionych potraw. Rozważmy podstawowy hamburger. Można go zaproponować w klasycznej formie plastra lub z serem amerykańskim. Możesz również zaoferować unikalną wersję, która pasuje do Twojego motywu restauracyjnego, np. polewanie burgera serem guacamole i pieprzowym serem w meksykańskiej restauracji. 

 


Ale to, jak prezentujesz swoje dania w formie drukowanej, może być tak samo ważne, jak to, co serwis dostarcza na stoły Twoich klientów. Muszą znaleźć to znakomite danie w Twoim menu, zanim będą mogli się nim delektować. Wspaniałe menu restauracji to nie tylko lista dań, które oferujesz. To powinno być narzędzie sprzedaży.

 


Sprawdź konkurencję

 


W zależności od wielkości miasta lub miejscowości, w której się znajdujesz, wybór klienta może sprowadzić się do Twojego miejsca w jednym rogu bloku. Osiem na 10 gości wybiera restaurację w ciągu 10 minut od domu, więc dobrą zasadą jest wiedzieć, co robią inne restauracje w ciągu 10 minut od Twoich drzwi.

 


Poświęć trochę czasu, aby dowiedzieć się, co ci inni restauratorzy dają do ich menu. Chcesz, aby klienci przychodzili przez Twoje drzwi, a nie przez inne. Oceń ceny, tematy i kuchnię. Dowiedz się, kiedy zazwyczaj oferują dania specjalne. Następnie zaprojektuj swoje menu.... i wygraj. Zastanów się nad zaoferowaniem czegoś, czego nie oferują pozostali.

 


Twoje menu powinno być łatwe do odczytania

 


Trudno odczytywalne czcionki i zbyt duża ilość tekstu mogą utrudnić klientom zapoznanie się z listą dostępnych dań. Ponownie, nie chcesz ich przytłaczać. Zachowaj prostotę projektowania menu i unikaj używania zbyt dużej ilości żargonu kulinarnego. Jeśli Twoja restauracja jest elegancka i francuska, zachowaj prosty opis pozycji. 

 


Menu z nadrukiem tak małym, że sprawia, że Twoi klienci zmrużą oczy, jak i to, że jest tak duże, że jest niezgrabne w obsłudze.

 


Zachowaj prostotę

 


Podczas gdy ty ustalasz ceny, zachowaj prostotę w ustalaniu cen. Niektórzy eksperci uważają, że ludzie przychylniej reagują na cenę 22 zł niż 21,99 zł. Inni uważają, że 21,99 zł skłania do wydawania mniej, a badanie Uniwersytetu Cornell wykazało, że pisownia cen miała pozytywny wpływ, skłaniając klientów do wydawania więcej, np. widząc " dwadzieścia dwa złote". Może klienci nie rejestrują ceny, kiedy nie widzą liczb. 

 


Pozycje powinny być łatwe do przygotowania

 


Nic nie ugrzęźnie w kuchni restauracji szybciej podczas obiadowego pośpiechu niż skomplikowane pozycje menu, których przygotowanie zajmuje dużo czasu. Pozycje menu powinny być jedną z dwóch rzeczy: łatwe do przygotowania na miejscu, np. przez smażenie lub grillowanie, lub łatwe do przygotowania z wyprzedzeniem i podgrzania. Pomyśl o lasagnie, gotowanym makaronie i żeberkach.

 

Więcej o kartach dań: https://urzadza.pl/752,czym-powinna-wyrozniac-sie-karta-dan/ 




www.hotelinfo24.pl