Louvre Hotels Group i Magnuson Hotels Worldwide zawarły partnerską umowę

2015-07-06, 17:33:59

Louvre Hotels Group, druga pod względem wielkości grupa hotelowa w Europie, oraz Magnuson Hotels Worldwide, sieć ponad 1 000 niezależnych hoteli w Ameryce Północnej, podpisały w poniedziałek 29 czerwca bezprecedensową umowę partnerską, na mocy której powstała najważniejsza platforma dystrybucyjna między Europą a Ameryką Północną, jaką kiedykolwiek stworzono.

Louvre Hotels Group umocniła swą obecność na rynku azjatyckim przy wsparciu nowego akcjonariusza Jin Jiang International Holdings Ltd., a teraz jeszcze bardziej przyspiesza swój międzynarodowy rozwój, tworząc największą europejską platformę dystrybucyjną na rynku północno-amerykańskim. Podpisując tę ważną umowę dystrybucyjną z Magnuson Hotels Worldwide, najszybciej rozwijającą się siecią hoteli w historii, Louvre Hotels Group wchodzi mocno na rynek amerykański. Łącznie z 1 000 hoteli i 89 000 pokoi należących do Magnuson Hotels Worldwide's obie grupy będą teraz korzystać z szerokiej międzynarodowej oferty 2 500 hoteli w ponad 50 krajach.

Partnerstwo działa w oparciu o geograficznie komplementarne portfolio, a po włączeniu Jin Jiang, pozwala klientom korzystać z jeszcze większej oferty hotelowej ponad 3 600 obiektów mieszczących się na trzech głównych rynkach: w Azji, Europie i Ameryce Północnej. Louvre Hotels Grup jest obecna w Europie, na Bliskim Wschodzie, Azji, Ameryce Łacińskiej oraz w coraz większym stopniu w Afryce. Magnuson Hotels Worldwide jest mocno osadzona w Stanach Zjednoczonych z siecią ponad 1 000 hoteli, ale obejmuje swym zasięgiem także Wielką Brytanię, Bahamy, Puerto Rico i Kanadę. ##

"Dzięki tej współpracy Louvre Hotels Group zyska dostęp do znaczącej liczby turystów z Ameryki Północnej i będzie w stanie zaproponować jeszcze lepszą ofertę dla wszystkich klientów. Spodziewamy się w krótkim okresie 3% wzrostu ruchu w naszych obiektach", stwierdził Pierre-Frédéric Roulot, Prezes Louvre Hotels Group.

"Ten globalny sojusz jest ważną szansą dla sieci naszych hoteli w Ameryce Północnej i jest milowym krokiem dla Magnuson i Louvre Hotels Group jako globalnych graczy w branży", wyjaśnia Tom Magnuson, Prezes Magnuson Hotels Worldwide.

W 2014 roku liczba turystów ze Stanów Zjednoczonych na rynku europejskim wyniosła ponad 12 milionów, z czego 3,22 mln osób podróżowało do Francji (wzrost o 4% w porównaniem z rokiem 2013). Szacuje się, że w roku 2020 do Stanów Zjednoczonych przybędzie 16,7 mln turystów z Europy, co stanowić będzie wzrost o 21% w porównaniu z rokiem 2014. Najwięcej z Wielkiej Brytanii (724 tysięcy), a następnie z Francji (372 000), Włoch (271 000 ) i Niemiec (205 000).

Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest liderem na międzynarodowym rynku hotelowym, z ponad 1 100 hotelami i ponad 95 000 pokoi w 48 krajach. W portfolio posiada 6 marek, od 1 do 5 gwiazdek: Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip. Louvre Hotels Group należy do Jin Jiang International Holding Co. Ltd., jednej z wiodących grup hotelowych i turystycznych w Chinach.


Magnuson Hotels Worldwide
Magnuson Hotels Worldwide, posiadające biuro centralne w Londynie i Spokane (Washington, USA), jest w gronie dziesięciu najlepszych globalnych sieci hotelowych, z ponad 1 000 hoteli w sześciu krajach i na trzech kontynentach. Utworzony w 2003 roku, szybko stał się największą niezależną grupą hotelową na świecie. W 2006 wprowadził trzy marki hotelowe, dając właścicielom hoteli dostęp do wsparcia globalnej marki przy niższych kosztach niż w przypadku tradycyjnych franszyz hotelowych. Dziś Magnuson Hotels Worldwide jest najszybciej rozwijającą się marką hotelową w historii, pozyskując więcej nowych hoteli w ciągu ostatnich 10 lat niż 8 z 10 najlepszych sieci hoteli łącznie.


Źródło: ProPublic.pl – 02.07.2015



www.hotelinfo24.pl