Zaproszeni przez Marriotta eksperci dyskutowali o wpływie kulturowych zmian na styl życia najnowszych pokoleń

2015-07-18, 14:36:14

Marriott International zwrócił się do społecznościowych liderów opinii z prośbą o pomoc w kształtowaniu i kierowaniu jego ewolucją, jako rozwijającego się lidera lifestylowego hotelarstwa. Z myślą o identyfikacji kluczowych trendów i tego co inspiruje pokolenia milenijne i nowsze, firma gościła uczestników swojego pierwszego dyskusyjnego forum odbywającego się pod szyldem – Cultural Game Changers London, odbywającego się w londyńskim hotelu Marriotta, London Edition.

Obradom forum przewodniczył Bronwyn Cosgrave, autor bestsellerów, kurator i interpretator wydarzeń kulturowych, który prowadził dociekliwą dyskusję dotyczącą stylu życia, w której udział wzięli tacy liderzy opinii środowiskowych, jak James Gay-Rees, producent nadzwyczajnego dokumentu „Amy” poświęconego wokalistce Amy Winehouse, sześciokrotnego zdobywcy nagrody Grammy; Lisa Markwell, redaktorka Independent on Sunday; Serge Dive, założyciel i prezes Beyond Luxury Media i LE Miami, a także George Yabu i Glenn Pushelberg, członkowie założyciele i dyrektorzy kreatywni międzynarodowej firmy projektowej, Yabu Pushelberg.

"Jesteśmy zadowoleni, że możemy połączyć siły z tymi niezwykłymi, światowymi liderami opinii, którzy pracują w awangardzie firm reprezentujących sztukę, design, film, podróże i media. Stworzenie forum z ich udziałem, gdzie podzielili się swoimi pomysłami, pomogło nam w istotny sposób ukształtować nasze myślenie wokół tego, jak projektować i tworzyć doświadczenia, które umilą pobyt gości w hotelu i w trakcie całej ich podróży", powiedziała Tina Edmundson szefowa luksusowych i lifestylowych marek w Marriott International. ##

"Mając do dyspozycji nasze uznane już marki, takie jak Renaissance  oraz Autograph Collection i nowsze, jak Moxy i Edition, widzimy ogromną szansę na autentyczny kontakt z kolejnymi pokoleniami turystów i rozwój naszej lifestylowej oferty," dodała Tina Edmundson.

Inauguracyjne forum Cultural Game Changers London zajęło się również dogłębnie nowoczesnymi metodami tworzenia scenariuszy doświadczeń i tym, w jaki sposób wpływają one na hotelowy design, turystyczny empiryzm i usposobienia mentalne następnych generacji klientów - pokolenia milenijnego i kolejnych pokoleń, które jak się oczekuje stanowić będą ponad 60 procent biznesu sieci Marriott w ciągu najbliższych czterech lat.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl