Kampania Starwooda: Gołębie zachwalają Kraków

2007-11-10, 11:27:20

- Pięć gwiazdek, ale w towarzystwie gołębi. Na homary przyjdzie czas w Ameryce - tak wizualny efekt nowej kampanii reklamowej Krakowa opisuje Izabela Helbin, dyrektorka biura promocji i marketingu krakowskiego magistratu – informuje Gazeta Wyborcza.


O czym mowa? O plakatach zachwalających uroki Krakowa, które dzięki umowie z hotelową siecią Starwood zawisły na tydzień w eksponowanych miejscach luksusowych hoteli w Lizbonie, Rzymie, Madrycie, Dublinie, Londynie, Mediolanie, Wiedniu, Budapeszcie, Zurychu i Amsterdamie. Oprócz anglojęzycznego hasła "Any wish. Kraków - the five star city" plakaty przedstawiają zrywające się do lotu z parapetu hotelowego okna gołębie i zawieszoną na klamce karteczkę "nie przeszkadzać".

W pierwszej wersji, Kraków miały promować homary znajdujące się na łóżku hotelowym. Sprawa ta wzbudzała jednak zbyt dużo kontrowersji. Ta wersja znajdzie się jednak w hotelach amerykańskich – Amerykanie uwielbiają duże hotelowe łoża, luksusowy standard pokojów, a na dodatek coś nieoczekiwanego.

"Pięciogwiazdkowy Kraków" promuje się w hotelach sieci Starwood za darmo dzięki specjalnej umowie. Właściciele sieci podeszli do pomysłu przychylnie, licząc, że goście ich hoteli, interesując się w ten sposób najbardziej znanym w świecie polskim miastem, będą skłonni zarezerwować nocleg właśnie w obiektach Starwood (w Krakowie jest to hotel Sheraton).

Krakowska promocja z gołębiami potrwa w dziesięciu wielkich europejskich hotelach do 11 listopada. Wkrótce mają być znane szczegóły kolejnych prezentacji okolicznościowych plakatów w innych częściach świata.

Źródło: Gazeta Wyborcza Kraków – 8.11.2007 r.



www.hotelinfo24.pl