Amadeus rozszerza ofertę dla hoteli dzięki przejęciu firmy Hotel SystemsPro

2015-08-09, 10:52:26

Amadeus poszerzy swoją ofertę rozwiązań informatycznych dla branży hotelarskiej w zakresie obsługi procesów sprzedaży i cateringu, dzięki przejęciu firmy Hotel SystemsPro przez Newmarket, spółkę zależną Amadeus.

Firma Hotel SystemsPro, z siedzibą w USA, jest dostawcą oprogramowania wspierającego branżę hotelarską w obsłudze procesów dotyczących sprzedaży, cateringu oraz utrzymania służącej gościom infrastruktury w dobrym stanie. Firma dostarcza wysoce wydajne aplikacje, udostępniane klientom w elastycznym i w efektywnym kosztowo modelu ASP (ang. Application Service Provider), wspierające zarządzanie poszczególnymi obiektami hotelowymi, jak i całymi firmami. Z rozwiązań Hotel SystemsPro korzysta już ponad 4500 hoteli w Ameryce Północnej i poza nią.

Przejęcie, w efekcie którego Hotel SystemsPro zostanie formalnie połączony i zintegrowany ze spółką Newmarket, pozwoli tej drugiej zwiększyć skalę działalności, poszerzyć ofertę oraz dotrzeć ze swoimi produktami do klientów dotychczas współpracujących z Hotel SystemsPro. ##

Flagowy produkt przejmowanej firmy, o nazwie „hotel SalesPro” pozwala na automatyzację całego procesu sprzedaży oraz zapewnienie gościom wyżywienia, pozwalając obiektom hotelarskim zwiększyć efektywność i poprawić obsługę klienta.

Skala i specyfika działalności obiektów hotelarskich sprawia, że w obszarach takich jak sprzedaż czy catering nadal można znacznie podnieść efektywność ich procesów biznesowych. Szanse pojawiające się w tym zakresie są wyraźne, jeśli weźmiemy pod uwagę, że obiekty turystyczne działające na tym wartym 5 mld dolarów rynku generują między 10% a 50% przychodów dzięki obsłudze grup i organizacji wydarzeń biznesowych” – powiedział Jeff Hiscox, prezes Newmarket, spółki zależnej Amadeus. „Oferta Hotel SystemsPro doskonale uzupełnia nasze rozwiązania do zarządzania procesami organizacji sprzedaży i wyżywienia, a także pasuje do naszej wizji kompleksowej obsługi informatycznej branży hotelarskiej” – dodał Hiscox.

***
Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej i lotniczej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).

Amadeus zatrudnia około 10 000 pracowników na całym świecie, w placówkach w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 71 lokalnych Organizacjach Handlowych Amadeus na całym świecie.

Spółka jest notowana na hiszpańskiej giełdzie pod symbolem „AMS.MC” oraz uwzględniona w indeksie giełdowym IBEX 35.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl. Informacje na temat branży turystycznej dostępne są na www.amadeus.com/blog.


Źródło: Solskibm.pl – 05.08.2015



www.hotelinfo24.pl