Tricia Primrose szefową biura ds. kontaktów z mediami w Marriott International

2015-08-21, 10:05:30

Marriott International poinformował, że Tricia Primrose została powołana na stanowisko ds. globalnej komunikacji i kontaktu z mediami Global Chief Communications & Public Affairs Officer. Primrose przejdzie do Marriotta z firmy Rational 360, zajmującej się strategią  public relations i komunikacją, w której była partnerem od 2013 roku udzielając rad i wsparcia w zakresie komunikacji dla menedżerów najwyższego szczebla w wielkich międzynarodowych korporacjach.

W 2011 roku,  Tricia Primrose założyła własną firmę public relations, Impression Partners, która następnie połączyła się z Rational 360. Wcześniej, od 2007 do 2011 roku, Primrose była wiceprezesem Global Communications & Public Affairs w AOL i wiceprezesem w tej spółce od 1999 roku. W AOL, Primrose kierowała zespołem pięćdziesięciu osób i była odpowiedzialna za globalną komunikację korporacyjną, kontakty z mediami, reklamę, komunikację wewnętrzną, event marketing i działania filantropijne. Była zewnętrznym łącznikiem komunikacyjnym między zarządem, a kadrą wykonawczą i opracowała strategię komunikacji dla wszystkich fuzji i przejęć oraz kierowała strategią komunikacji udanej oferty publicznej AOL.

Przed pracą w AOL, Primrose był wiceprezesem w firmie Robinson Lerer & Montgomery, wiodącej firmie komunikacji korporacyjnej i finansowej z siedzibą w Nowym Jorku. Na wcześniejszych etapach swojej kariery, Primrose zajmowała kierownicze stanowiska w Komitecie Kampanii Kongresowej Partii Demokratycznej i pracowała jako dyrektor komunikacji w biurze senatora Richarda Shelby’ego.

W firmie Marriott, Primrose będzie ponosiła odpowiedzialność za ochronę i promowanie wizerunku i reputacji firmy we współpracy z kierownictwem przedsiębiorstwa. Zakres jej odpowiedzialności obejmować będzie także stosunki korporacyjne, relacje z administracją państwową, planowanie komunikacji korporacyjnej i społeczną odpowiedzialność biznesu oraz współuczestniczenie w tworzeniu kultury korporacyjnej.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl