Agencja Mediapolis została wybrana do odnowienia wizerunku Łeba Hotel & SPA. Mediapolis odpowiada za działania marketingowe dla hotelu związane z powstaniem jego nowej strony internetowej. Współpraca ma charakter projektowy.
Hotel Łeba w ostatnim czasie przeszedł duże zmiany organizacyjne. Nowy zarząd zdecydował się ugruntować wizerunek hotelu jako miejsca bezpiecznego i rodzinnego. Z tego względu cała promocja i komunikacja hotelu w Internecie ulegają zmianie.
Zakres współpracy z Mediapolis obejmuje stworzenie nowej strategii marketingowej, stworzenie koncepcji i realizację strony internetowej, tworzenie materiałów dziennikarskich: tekstów i zdjęć, stworzenie projektu identyfikacji wizualnej hotelu Łeba, e-mail marketing, SEM/SEO i kampanie reklamowe w Internecie. Nowa strona internetowa, dostępna pod adresem hotelleba.com.pl, pojawiła się w sieci 26 sierpnia br. Zespół agencji przygotuje także pracowników hotelu do dalszego samodzielnego prowadzenia komunikacji na Facebooku. ##
„Agencja Mediapolis wykazała się doskonałym wyczuciem zmian, które chcieliśmy wprowadzić. Strona, którą otrzymaliśmy, odpowiada wszystkim naszym wymaganiom i stanowi najważniejszą korzyść wynikającą ze współpracy z Mediapolis. Dodatkowo znaczącą wartość znajdujemy w przygotowanej koncepcji profesjonalnej komunikacji na Facebooku, która jest prawdziwym atutem naszych działań marketingowych. Cenimy sobie również wagę komunikacji wewnętrznej oraz współpracę pracowników Mediapolis z pracownikami Działu Marketingu naszego hotelu, co w dalszym horyzoncie czasowym doprowadzi do samodzielnych działań.” – dodaje Beata Lisicka, dyrektor ds. sprzedaży w Hotelu Łeba.
Po stronie agencji projekt realizują Rafał Pantula (nadzór nad projektem) i Emilia Czaczkowska (social media). Ze strony klienta całości doglądają Paweł Dąbrowski i Agnieszka Pałac (Dział Marketingu).
Mediapolis to jedna z największych i najbardziej doświadczonych agencji marketingu zintegrowanego w Polsce. Powstała w 1998 roku. Jej założycielem jest Krzysztof Urbanowicz, były dziennikarz Le Quotidien de Paris i Le Figaro. Agencja jest członkiem międzynarodowej sieci marketingowej Revsquare, z siedzibą w Nowym Jorku, która posiada oddziały w Paryżu, Montrealu i Singapurze. Wśród klientów Mediapolis są tacy klienci jak PZU, RWE, Diageo, Hortex, Frisco, Camaieu, Cyfrowy Polsat, PKN Orlen, Bayer, Nestle, Danone, Kompania Piwowarska, Volvo, DHL i wielu innych. Od momentu powstania, w ramach custom publishing, agencja przygotowała ponad 400 magazynów firmowych i raportów rocznych i ponad 100 stron internetowych.
Źródło: Mediapolis Sp. z o. o.
|