Hotele sieci Zdrojowa promują regionalne specjały

2015-08-30, 11:10:08

Szefowie kuchni nadmorskich hoteli wspólnie przygotowali menu popularyzujące zachodniopomorskie smaki

W trzech kołobrzeskich hotelach sieci Zdrojowa można już skosztować regionalnych przysmaków. Standardowe menu wzbogacono o 6 potraw bazujących na tradycyjnych frykasach, ale każda pozycja dodatkowo wyróżnia się nowoczesnym twistem. I  tak przepis na zupę krem z kiszonego ogórka ozdobiona chipsami z pasternaku opracował Mariusz Kucharczak z Marine Hotel*****. Doskonała receptura na kaczkę z kaszą jaglaną i sosem borówkowym jest autorstwa Rafała Durki – Szefa Kuchni Diune Hotel***** & Resort.

Wojciech Kempa z Sand Hotel**** zaproponował półgęsek z kołobrzeskim ogórkiem i burakiem. W takim lokalnym zestawie nie mogło zabraknąć bałtyckiego śledzia z polskim jabłkiem – o to zadbał z kolei Andrzej Hynda reprezentujący Boulevard Ustronie Morskie. Kartę regionalną uzupełniają piwo Colberg oraz woda mineralna Jantar.

Chcieliśmy wykorzystać uzdrowiskowe walory Kołobrzegu w naszej ofercie gastronomicznej, w tym celu specjalnie odwiedziliśmy okolicznych rolników, których produkty wyróżniają się walorami smakowymi. Szczegółowo zaplanowaliśmy każdą propozycję w naszym regionalnym menu, dlatego nie zabrakło w nim kremu z kołobrzeskiego kiszonego ogórka, czy deseru z konfiturą z dzikiej róży – bardzo popularnej nad Bałtykiem, a także warzyw i przetworów od okolicznych producentów. Otrzymujemy wiele pozytywnych komentarzy od naszych Gosci, którym podróż przez lokalne smaki bardzo przypadła do gustu.” – podsumowuje Mariusz Kucharczak Szef Kuchni Marine Hotel*****. ##

O operatorze

Zdrojowa Hotels to dynamicznie rozwijający się rodzinny, kołobrzeski operator obiektów hotelarskich premium realizowanych w najpiękniejszych polskich miejscowościach wypoczynkowych i tylko w najlepszych lokalizacjach. Aktualnie prowadzi 8 obiektów nad morzem i w górach, w tym najnowsze: Baltic Park Molo Apartments i Diune Hotel***** & Resort.

Zdrojowa odnosi sukcesy i zdobywa liczne wyróżnienia. Należy do nich zaliczyć wybór Marine Hotel***** & Ultra Marine na centrum pobytowe Reprezentacji Danii podczas Euro 2012, nagrodę Best Hotel Award 2012, 2013 i 2014 (trzy lata z rzędu), a także Profit Hotel Award 2013 dla Marine Hotel*****, TopHotel Sea 2011 w Polsce oraz HolidayCheck Award 2014, 2015 dla Sand Hotel**** i Marine Hotel*****. Otwarty w 2014 roku Boulevard Ustronie Morskie również zbiera branżowe laury: Profit Hotel Awards 2015 oraz Hotel Roku 2015 w kategorii premiera.

Zdrojowa Hotels oraz Zdrojowa Invest – deweloper jej obiektów i lider second home w Polsce– tworzą holding Zdrojowa z ponad 500 osobową kadrą. Zdrojowa jest grupą odpowiedzialną społecznie, troszczącą się o rozwój sztuki i środowisko w ramach programów: Zdrojowa Art i Zdrojowa Eco Friendly.


Źródło: ZdrojowaInvest.pl



www.hotelinfo24.pl