Usługowy robot hotelowy firmy Savioke na prezentacji w Singapurze

2015-09-08, 10:07:24

Singapurska konferencja hotelowych technologii (Hotel Technology Conference - HotelTech) - przeznaczona dla dyrektorów kreatywnych, dyrektorów ds. technologii, informatyków i dyrektorów handlowych, wspólnie z firmą Savioke, liderem w tworzeniu autonomicznych robotów dla sektora usług, ma zaszczyt poinformować o utworzeniu partnerstwa, którego celem będzie wprowadzenie na rynek azjatycki, hotelowego robota Relay. Obecność tego robota na konferencji HotelTech oznacza jego pierwszą prezentację poza terytorium Stanów Zjednoczonych.

Relay, to supernowoczesny robot przeznaczony do samodzielnego doręczania zamówień składanych przez hotelowych gości. Jego pierwszym zastosowaniem był przemysł hotelarski i obecnie spełnia swoją funkcję dostarczając zamówione produkty i zachwycając gości kwaterujących w hotelach sieci Starwood i InterContinental Group w USA. Relay dostarcza przekąski i inne drobne artykuły zamawiane przez gości hotelowych, dzięki czemu personel hotelu może skupić się na innych potrzebach swoich klientów. Relay z powodzeniem zadomowił się na amerykańskim rynku hotelowym, mając już na koncie ponad pięć tysięcy zrealizowanych usług. ##

"Zatrudnianie utalentowanych pracowników staje się w Azji coraz trudniejsze, więc hotelarze rozglądają się za nowinkami technologicznymi umożliwiającymi im zwiększanie wydajności pracy," powiedział Alexi Khajavi, wiceprezes Questex Hospitality Group, organizator HotelTech. "Relay Savioke jest idealnym rozwiązaniem, aby złagodzić braki w sile roboczej. Jesteśmy więc zadowoleni z możliwości osobistego zaprezentowania hotelarzom z Azji, usługowego robota Relay."

Wspólnie ze szczytem Hotel Management Singapore Summit, HotelTech 2015 spodziewa się na konferencji, obecności ponad 350 uczestników z regionu całej Azji i Pacyfiku. HotelTech 2015 jest eventowym partnerem TravelRave, najbardziej wpływowego festiwalu handlu turystycznego w Azji. TravelRave 2015 jest dynamiczną platformą liderów biznesu i profesjonalistów z branży, pragnących przedyskutować najbardziej palące tematy, wymienić się wiedzą, dokonać przeglądu aktualnej sytuacji, nawiązać nowe relacje biznesowe i odkryć nowe możliwości biznesowe.



www.hotelinfo24.pl