VRoom Service wnosi wirtualną rzeczywistość do pokoi sieci Marriott

2015-09-14, 06:48:44

Marka Marriott Hotels poinformowała o uruchomieniu usługi "VRoom Service", która pozwala gościom na zamówienie do swoich pokoi inspirujących doświadczeń, prezentowanych w wirtualnej rzeczywistości. Stworzona we współpracy z Samsung Electronics America, "VRoom Service" jest pierwszą tego rodzaju usługą w branży turystycznej.

Goście mogą zadzwonić na numer wewnętrzny VRoom Service lub skorzystać z mobilnej aplikacji Marriotta, aby poprosić o zestaw słuchawkowy Samsung Gear VR i słuchawki towarzyszące. Po ich doręczeniu do pokoju wraz z łatwą w użytkowaniu instrukcją, są one wypożyczane gościom na okres do 24 godzin. Program jest obecnie testowany przez dwa tygodnie w hotelach: New York Marriott Marquis i London Marriott Park Lane.

Marriott uruchomił także z dniem 10 września 2015 nową wirtualną platformę z zawartością turystyczną - "VR Postcards". VR Postcards, to intymne i wciągające opowieści turystyczne, które stają się doświadczeniem użytkowników programu w panoramicznej, trójwymiarowej wirtualnej rzeczywistości za pośrednictwem wirtualnego zestawu słuchawkowego. Każda opowieść śledzi prawdziwego turystę podróżującego do unikalnych miejsc; widzowie są wciągani w narrację i obrazy poszczególnych lokalizacji i dowiadują się dlaczego dla opowiadających turystów, podróż stała się czymś wyjątkowym. Pierwsze trzy VR Postcards nakręcono w Andach w Chile, w lodziarni w Rwandzie oraz na tętniących życiem ulicach Pekinu. ##

Podróże poszerzają nasze horyzonty umysłowe i pobudzają wyobraźnię", powiedział Matthew Carroll, wiceprezes Marriott Hotels. „Nasi goście chcą być obecni w innowacyjnych przestrzeniach, które wspomagają ich kreatywność i sposób myślenia. VRoom łączy przekazywane ustnie treści z nowoczesną technologią, dwiema rzeczami niezmiernie ważnymi dla kolejnych generacji turystów".

VR Postcards będą dostępne dla osób korzystających z VRoom Service w wybranych obiektach, jak również dla wszystkich chętnych, via usługi video Samsung Milk VR, dostępnej za pośrednictwem zestawu słuchawkowego Samsung Gear VR. Ponadto, sieć Marriott ponownie nawiązała współpracę z firmą Framestore w ramach Studio Virtual Reality, tworzącego technologie i techniki stosowane w tworzeniu doświadczenia VR Postcards.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl