Najnowsza marka Starwooda – Tribute Portfolio – kontynuuje globalną ekspansję

2015-09-21, 06:43:31

Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. poinformował o debiucie wprowadzonej niedawno na rynek marki Tribute Portfolio w regionie Azji i Pacyfiku, wraz z podpisaniem umowy na uruchomienie obiektu The Kiroro, a Tribute Portfolio Hotel, Hokkaido, w Japonii.

Hotel, należący do Kiroro Resort Holdings Co., Ltd., położony jest w kurorcie Kiroro na Hokkaido, w Japonii - jednym z najlepszych na świecie miejsc do uprawiania narciarstwa w śnieżnym puchu. Umowa na uruchomienie Kiroro - wprowadzającego markową wizję pozostawania niezależnym (Stay Independent), na drugiej co do wielkości wyspie Japonii, jest częścią podwójnego kontraktu, obejmującego również Sheraton Hokkaido Kiroro Resort. Otwarcie obu zaplanowane jest na grudzień 2015 roku.

Położony u podnóża narciarskiego stoku, The Kiroro, a Tribute Portfolio Hotel, Hokkaido posiada 282 przestronnych pokoi i apartamentów oraz zaplecze rekreacyjne, w tym siłownię i basen. Oprócz szeregu pobliskich lokali gastronomicznych, hotel oferuje cztery własne restauracje i bary, gdzie goście mogą skosztować różnych dań kuchni międzynarodowej, włącznie z autentycznymi daniami włoskimi w firmowej hotelowej restauracji, standardowy bufet oraz oferty a la carte w hotelowej kawiarni. Hotel posiada również ponad 1400 metrów kwadratowych powierzchni bankietowej, w tym salę balową Grand Ballroom oraz cztery sale konferencyjne. ##

Nowy hotel położony jest w samym centrum Kiroro, zintegrowanego górskiego obiektu wypoczynkowego, znajdując się w odległości zaledwie kilku minut drogi od Sheraton Hokkaido Kiroro Resort i około 90 minut od New Chitose Airport, największego lotniska na Hokkaido. Obiekt znany jest z doskonałych warunków do uprawiania narciarstwa w puszystym śniegu i dysponuje 21 dobrze przygotowanymi trasami, odpowiednimi dla wszystkich poziomów zaawansowania.

"Jesteśmy ogromnie zadowoleni z możliwości premierowej prezentacji dziesiątej marki sieci Starwood w regionie Azji i Pacyfiku, w zaledwie kilka miesięcy po jej światowym debiucie," powiedział Rajit Sukumaran, pierwszy wiceprezes ds. akwizycji i rozwoju w firmie Starwood Hotels & Resorts na region Azji i Pacyfiku. "Kiroro jest przykładem niezależnego ducha marki Tribute Portfolio, nastawionej na wszelkiego typu turystów, którzy cenią nieoczekiwane doświadczenia i ciekawe lokalizacje."


Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide



www.hotelinfo24.pl