Best Western Hotel Felix zwycięzcą konkursu Tophotel 2015 w kategorii biznesowej

2015-09-24, 18:15:05

Best Western Hotel Felix został laureatem konkursu Tophotel 2015, którego celem jest wyłonienie najlepszych hoteli w Polsce. Ten warszawski, trzygwiazdkowy obiekt, należący do największej rodziny hotelowej na świecie, zwyciężył w kategorii Tophotel Business. Przyznanie nagród, które odbyło się 10 września br., zbiegło się z oddaniem nowej sali konferencyjnej w hotelu.

Tophotel 2015 to już siódma edycja tego ogólnopolskiego plebiscytu. Hotele nominowane są w nim w 19 kategoriach. Jedną z nich jest Tophotel Business, w której ocenie podlega zaplecze biznesowe oraz dogodność lokalizacji obiektów. Jej zwycięzcą został Best Western Hotel Felix, zlokalizowany na warszawskiej Pradze Południe. ##

Obiekt kilka lat temu przeszedł gruntowną metamorfozę, wartą 12 milionów złotych. Jednym z jej elementów było uruchomienie nowoczesnego zaplecza konferencyjnego. Ostatnio zostało ono poszerzone o nową, przestronną salę o powierzchni 30 m2, która zlokalizowana jest na 10 piętrze hotelu. Jej cechą charakterystyczną jest energetyczna kolorystyka wnętrza, która zapewnia sprzyjające warunki do pracy. Ponadto nowością w hotelu jest odmieniona oprawa kulinarna organizowanych spotkań, której autorem jest Łukasz Gzowski - Szef Kuchni obiektu. Nowe, oparte na zdrowych składnikach menu, zostało opracowane tak, aby zapewnić gościom długotrwałą energię i dobre samopoczucie.

Całościowa oferta konferencyjna Best Western Hotel Felix składa się teraz z 4 sal konferencyjnych, a także kilku pokoi biznesowych. Są one wyposażone w klimatyzację, dostęp do światła dziennego, rolety umożliwiające całkowite zaciemnienie, a także w system nagłośnienia, projektor, ekran czy bezprzewodowy dostęp do Internetu. Do dyspozycji gości obiekt oddaje ponadto 228 w pełni wyposażonych, jedno- i dwuosobowych pokoi. Atutem hotelu, istotnym również dla gości biznesowych, jest bliskość Stadionu Narodowego oraz dogodna komunikacja z centrum i lotniskiem Chopina.

Tophotel 2015 to ważny plebiscyt w branży hotelarskiej. Wyróżnienie w nim stanowi potwierdzenie wysokiej jakości usług świadczonych przez Best Western Hotel Felix. Dzięki stosowanym międzynarodowym standardom Best Western, a także stale doskonalonej ofercie, nasz obiekt to miejsce odpowiednie do pracy i wypoczynku. Świadczy o tym rosnąca liczba rezerwacji dokonywanych zarówno przez gości z Polski, jak i z zagranicy - powiedział Mariusz Kubala, Dyrektor Zarządzający w Satoria Group SA, która jest właścicielem hotelu.

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: Best Western, Best Western Plus oraz Best Western Premier. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.


Źródło: MSLGroup.com – 23.09.2015



www.hotelinfo24.pl