Luxury Collection reklamuje „Hotele Identyfikujące Lokalizację”

2015-09-28, 13:11:18

Nowa kampania, stanowiąca część przedsięwzięcia o wartości 700 mln dolarów, którego celem jest rozwój The Luxury Collection, renowacja funkcjonujących już obiektów i budowanie świadomości marki, przynieść ma w efekcie 100 hoteli do końca roku, stawiając The Luxury Collection na pozycji największej luksusowej marki hotelowej na świecie.

Będąca częścią sieci Starwood Hotels & Resorts, The Luxury Collection zaprezentowała „Hotels that Define the Destination" - „Hotele Identyfikujące Lokalizację”, nową globalną kampanię reklamową, która uruchamia pierwszy etap rekonstrukcji tożsamości jednej z najszybciej rozwijających się luksusowych marek hotelarskich na świecie.

Kampania o wartości wielu milionów dolarów jest pierwszym takim kompleksowym przedsięwzięciem reklamującym The Luxury Collection od 2011 roku, aktualizującym nastawienie na empiryczne luksusowe doświadczenia, prezentujące również odświeżoną identyfikację wizualną marki i jej nowe logo. ##

Zapowiedź nowej kampanii reklamowej zbiega się z uruchomieniem wartego 700 mln dolarów przedsięwzięcia podejmowanego przez Starwood i jego partnerów właścicielskich, mającego na celu rozwój i modernizację markowych obiektów na całym świecie, w tym renowacje takich hoteli, jak The Palace Hotel w San Francisco, konwersję kultowego hotelu Augustine w Pradze i otwieranie nowych obiektów, jak np. Suiran w japońskim Kioto.

Dysponując środkami w wysokości 4 milionów dolarów przeznaczonych na reklamę tradycyjną i reklamę cyfrową przeprowadzaną w ciągu najbliższych 12 miesięcy, nową kampanią objęte zostaną zarówno hotele, jak i lokalizacje, w których się one znajdują, eksponując atrakcyjność, autentyczność i poczucie miejsca, których goście doświadczają tuż po przybyciu do opisywanych hoteli i obiektów pod marką The Luxury Collection.

Dynamiczne wkładki reklamowe są dziełem znanego fotografa Troy House’a, który starał się oddać rzeczywistość z punktu widzenia gościa. Na przykład, Excelsior Hotel Gallia w Mediolanie został przedstawiony w powiązaniu z zabytkowym dworcem kolejowym; hiszpański Marques de Riscal fotografowany był z dzwonnicy XVI-wiecznego kościoła San Andres natomiast zdjęcia Hotelu Imperial wykonywane były z okna lokalnego trolejbusu jadącego słynną wiedeńską ulicą Ringstrasse. W portfelu The Luxury Collection znajdą się do końca roku nowe lokalizacje obejmujące między innymi: New Delhi, Dźajpur i Agrę w Indiach, a także San Francisco i Scottsdale w USA.


Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide



www.hotelinfo24.pl