The Ritz-Carlton Hotel Co. zaprezentowała nowo zaprojektowane logo i brand voice (wizytówkę dźwiękową marki), które zostaną wprowadzone we wszystkich punktach kontaktu z klientami, w przyszłym roku. Przeprojektowanie firmowych elementów identyfikacyjnych miało miejsce po raz pierwszy od 32 lat.
W ciągu ostatnich 10 lat, The Ritz-Carlton Co. przyjęła kierunek umożliwiający efektywny rozwój firmy i wprowadzanie istotnych zmian. Konstrukcja strategii marki, wybór lokalizacji dla nowo otwieranych obiektów, styl usług, standardy wyglądu zewnętrznego personelu i wiele innych elementów zostało przeprojektowanych, udoskonalonych lub zmienionych. ##
"Zdajemy sobie sprawę, że jako jedna z bardziej rozpoznawalnych marek w branży, jest naszym obowiązkiem spełnianie wiodącej roli w kierowaniu zmianami na rynku luksusowego hotelarstwa," powiedział Hervé Humler, prezes i dyrektor operacyjny The Ritz-Carlton Co.
Źródło: Ritz-Carlton Hotel Co.
|