Z okazji 25 rocznicy zjednoczenia Niemiec, w dniu 3 października, na rynku w niemieckim mieście Bautzen, swoje oferty turystyczne reklamowały jego miasta partnerskie. Była wśród nich również Jelenia Góra, a oprócz niej Heidelberg, Worms i Jablonec n/Nysą – relacjonuje portal JeleniaGora.pl
Stoisko Jeleniej Góry obfitowało w foldery, przewodniki, mapy i inne materiały eksponujące walory turystyczne miasta oraz regionu. Odwiedzający bardzo często kojarzyli miasto ze znaną im już Doliną Pałaców i Ogrodów. ##
Z dużym zainteresowaniem spotkała się oferta Uzdrowiska Cieplice, przedstawiana wcześniej w trakcie wizyty przedstawicieli regionu u swoich zachodnich partnerów.
Promocją objęto również Bieg Piastów, którego jubileuszowa edycja odbędzie się na Polanie Jakuszyckiej w dniach 27 lutego – 6 marca 2016 r. Odwiedzający licznie deklarowali swój przyjazd na tę imprezę.
Źródło: JeleniaGora.pl
|