Korporacja Gospodarcza „efekt” S.A. planuje m.in. wzmocnienie pozycji swoich spółek hotelowych

2015-10-11, 18:49:25

Rada Nadzorcza spółki Korporacja Gospodarcza „efekt” S.A. przyjęła w dniu 9 października strategię spółki na lata 2015-2020 i kierunki jej dalszych działań prorozwojowych. Strategia została zbudowana w oparciu o strukturę, w której dominującą pozycję zajmuje Korporacja  Gospodarcza „efekt” S.A. - jako spółka matka -  oraz dwie spółki zależne: „Lider Hotel” Sp. z o.o. i „Efekt Hotele” S.A. – pisze strona internetowa EfektSA.pl

W przyjętym przez Radę Nadzorczą dokumencie określa się między innymi, że w  nowej perspektywie strategicznej Korporacja dążyła będzie do umacniania i utrwalania pozycji na  rynkach świadczonych usług branżowych, jak również powiększania siły rynkowej Korporacji w drodze poszerzania obecnego pola rynkowego. ##

Jednym z założonych do realizacji celów jest umocnienie pozycji rynkowej spółek „Efekt Hotele” S.A. i „Lider Hotel” Sp. z o.o., zapewniającą osiągnięcie trwałej zdolności samofinansowania ich działalności.

Na plan pierwszy wysuwa się tutaj zadanie wzrostu sprzedaży usług, w tym szczególnie poprzez utrzymanie korzystnego poziomu retencji dotychczasowych i  pozyskiwania nowych klientów w obsługiwanych segmentach, wieloproduktowego rynku.  Kolejne zadanie do realizacji w ramach wskazanego celu strategicznego, to dokonanie zmiany w stosowanej polityce cen, wzmocnienia działań o charakterze wizerunkowym, promujących obiekty hotelowe  w ramach centrum Best Western Business Hotels & Conference Center. Planuje się również działania racjonalizujące koszty funkcjonowania obiektów hotelowych”, precyzuje przyjęta strategia spółki.


Źródło: EfektSA.pl – 09.10.2015



www.hotelinfo24.pl