Cenowe łowy przed snem zimowym – rusza kampania taktyczna Focus Hotels

2015-10-27, 17:10:55

26 października 2015 roku sieć Focus Hotels wystartowała z najnowszą kampanią promocyjną pod hasłem „Cenowe łowy przed snem zimowym”. Podczas akcji klienci mogą skorzystać z bardzo atrakcyjnej cenowo oferty – rezerwacji pokoju można dokonać już od 89 złotych za dobę. W kampanii reklamowej występuje rysunkowa postać niedźwiadka, którego wizerunek został odświeżony – w procesie zmian uczestniczyli fani marki na portalu Facebook.
 
„Cenowe łowy przed snem zimowym” to najnowsza kampania taktyczna polskiej sieci Focus Hotels, która wystartowała 26 października 2015 roku i potrwa do 22 listopada 2015 roku. W tym okresie klienci mogą dokonywać rezerwacji na noclegi do końca lutego w bardzo atrakcyjnych cenach. ##

Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 złotych w Chorzowie. Za dobę hotelową w Gdańsku oraz Łodzi klienci zapłacą jedynie 119 złotych. Pobyt w Szczecinie będzie można wykupić już od 139 złotych. Natomiast doba w 4-gwiazdkowym hotelu w Inowrocławiu będzie dostępna już od 149 złotych, co jest ewenementem przy tak wysokim standardzie obiektu. We wszystkich przypadkach cena brutto dotyczy pokoju 1-osobowego, bez śniadania. Jednocześnie dzieci i młodzież do lat 18-stu zakwaterowane w pokoju z opiekunami, nocują gratis. Rezerwacji można dokonać za pomocą strony internetowej sieci oraz telefonicznie.

W kampanii reklamowej ponownie występuje rysunkowa postać niedźwiadka, którego wizerunek został jednak znacząco odświeżony. Z tej okazji marka Focus Hotels, przeprowadziła szeroką akcję promocyjną nowej maskotki na swoim profilu Facebook, podczas której rozdawała fanom darmowe vouchery pobytowe w ramach zmasowanej akcji konkursowej.
 
Sieć Focus Hotels gwarantuje swoim gościom szereg bezpłatnych udogodnień, takich jak nieograniczony dostęp do sauny i siłowni, bezpłatny Internet na terenie całego obiektu czy kawę i kanapkę na wynos. Każdy pokój posiada osobną łazienkę, duże i wygodne łóżko, zestaw do parzenia kawy i herbaty, telewizor LCD, biurko do pracy. 

***
Focus Hotels S.A.
to prężnie rozwijająca się sieć nowoczesnych hoteli biznesowych w Polsce. Obiekty należą do klasy ekonomicznej i charakteryzują się wysoką jakością świadczonych usług. Właścicielem spółki jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Grupa Kapitałowa IMMOBILE S.A. z siedzibą w Bydgoszczy. Grupa jest  holdingiem spółek z takich sektorów jak przemysł, hotelarstwo, budownictwo, nieruchomości komercyjne oraz handel detaliczny. Znana wcześniej jako Grupa Kapitałowa MAKRUM S.A., zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w lipcu 2007 roku. Nadrzędnym celem Grupy Kapitałowej IMMOBILE S.A. jest inwestowanie w branżach o najlepszych perspektywach rozwoju oraz o najwyższej rentowności, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.

Aktualnie w skład sieci wchodzą obiekty hotelowe w Gdańsku, Łodzi, Szczecinie, Bydgoszczy, Chorzowie oraz Inowrocławiu. Jako miejskie hotele biznesowe prezentują nowy standard w swojej kategorii. Każdy z nich posiada zaplecze konferencyjne wyposażone w wysokiej klasy sprzęt użytkowy, saunę oraz siłownię.

Wyróżnikiem sieci jest darmowe Wi-Fi na terenie całego obiektu, nieograniczony dostęp do sauny i siłowni, kawa i kanapka na drogę gratis oraz bezpłatny nocleg dla dzieci i młodzieży do lat 18 w pokoju z rodzicami.
www.focushotels.pl


Źródło: MyLand.pl – 26.10.2015
 


www.hotelinfo24.pl