Mandarin Oriental przedstawia nowego fana sieci w globalnej kampanii reklamowej

2015-10-29, 15:40:48

Słynny chiński aktor, piosenkarz i model - Chen Kun, został zaprezentowany, jako najnowszy fan w globalnej kampanii reklamowej Mandarin Oriental -  „He’s a Fan/She’s a Fan”

Kampania ma na celu podniesienie świadomości marki Mandarin Oriental, w prasie i mediach cyfrowych, poprzez eleganckie połączenie wachlarza (ang. fan), który jest dobrze rozpoznawalnym symbolem Mandarin Oriental, z międzynarodowymi gwiazdami, fanami sieci, regularnie przybywającymi w hotelach Grupy. W uznaniu ich wsparcia, Mandarin Oriental dokonuje wpłaty na indywidualnie przez nich wybrany cel charytatywny. ##

Celem charytatywnym wybranym przez Chen Kuna jest UNICEF, którego jest ambasadorem. Chen Kun skupia swoje działania pomocowe na rzecz niepełnosprawnych dzieci, mieszkających w obszarach wiejskich, na terytorium Chin.

Mary McCartney, znana portrecistka specjalizująca się w sztuce fotografii, robi zdjęcia każdej gwieździe w lokalizacjach przez nie wybranych, które najlepiej oddają ich dobre samopoczucie w tych obiektach. Chen Kun zdecydował się na sesję fotograficzną w hotelu Mandarin Oriental, Barcelona w Hiszpanii.

Chen Kun jest klasycznym przykładem "Człowieka Renesansu", który od
niósł sukces w różnych dziedzinach twórczych, między innymi jako aktor, piosenkarz i model. Po raz pierwszy zdobył uznanie za rolę aktorską w popularnym chińskim filmie telewizyjnym „Miłość w Szanghaju”, a jego rozpoznawalność wzrosła po zagraniu kolejnych ról filmowych (The Knot i Painted Skin), które przyniosły mu nagrodę Huabiao dla "najlepszego aktora". Otrzymał również nominację do nagrody Złotego Konia – Oskara w chińskim przemyśle filmowym - dla najlepszego aktora w  filmie West Lake Moment. Podziwiany za swoje dokonania głównie na kontynencie, jest jednym z najbardziej aktywnych uczestników chińskich mediów społecznościowych Sina Weibo, gdzie ma ponad 70 mln fanów. Jako piosenkarz, Chen wydał trzy albumy studyjne, zdobywając tytuł Najpopularniejszego Wokalisty w MTV Asia Awards za swój drugi album, „Come True Again”.

Chociaż Chen miał problemy z wyborem jednego konkretnego faworyta wśród hoteli Grupy, to szczególnie zadowolony jest z pobytów zarówno w Mandarin Oriental, Tokyo, jak i The Landmark Mandarin Oriental, Hong Kong i z niecierpliwością oczekuje na doświadczenia w innych obiektach Mandarin Oriental na całym świecie.


Źródło: Mandarin Oriental Hotel Group



www.hotelinfo24.pl