Siła marki Hotele SPA Dr Irena Eris

2015-11-01, 10:47:03

Siła marki ma duży wpływ na skłonność gości do wyboru konkretnego hotelu spośród wielu jego konkurentów. Celem I edycji konkursu Hotel Brand Awards 2015 zorganizowanego przez Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Profitroom było wyłonienie hoteli, które posiadają najlepszy marketing marki. Wśród zwycięzców znalazły się wszystkie trzy Hotele SPA Dr Irena Eris, które otrzymały łącznie sześć nagród.

Hotel SPA Dr Irena Eris Polanica Zdrój - I miejsce, tym samym zdobył tytuł Brand of The Year 2015 w kategorii SPA oraz w kategorii Premium, Hotel SPA Dr Irena Eris Krynica Zdrój - I miejsce w kategorii Boutique i II miejsce w kategorii Holiday Resort oraz Hotel SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie - II miejsce w kategorii Conference i w kategorii Family. Zdobywcom drugiego miejsca przysługuje tytuł Super Star Award. ##

Na finalny wynik konkursu złożyły się oceny grona niezależnych ekspertów, specjalizujących się w różnych dziedzinach związanych z hotelarstwem i brandingiem oraz 200 przedstawicieli branży hotelarskiej oddających głosy podczas konferencji Hotel Marketing Conference 2015.

Natomiast konkurs przedstawicieli środowiska nieruchomości komercyjnych Prime Property Prize wyłania zwycięzców w 11 kategoriach. W IV edycji konkursu, w kategorii poświęconej hotelom -  Inwestycja Roku - Rynek Hotelarski – zwyciężył Hotel SPA Dr Irena Eris Polanica Zdrój i jak uzasadnia jury m.in. za oferowanie usług na najwyższym poziomie, wyznaczanie trendów na rynku spa i inspirowanie innych hotelarzy.


Źródło: DrIrenaErisSpa.com - 29.10.2015



www.hotelinfo24.pl