Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels & Resorts rozstrzygnięty!

2015-11-01, 10:53:01

Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts po raz kolejny zostały poddane kontroli jakości świadczonych usług. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość – Hotel.

Ocenie podlegały różnorodne aspekty, związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących, głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.

Prezes Tadeusz Cieślik, w imieniu firmy przeprowadzającej konkurs, w dniu 23 października br., podczas zebrania Rady Hoteli, podsumował rezultaty konkursu, przeprowadzonego w okresie od 1 maja do 15 września br. ##

W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH&R w stosunku do poprzedniej edycji badania, przeprowadzanego w roku 2013. Z ich diagnozy wynika, że powiększyła się ilość obiektów dobrze ocenionych. Wyniki tegorocznej, VIII edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R przedstawiają się następująco:

W kategorii podstawowej:
I miejsce - Hotel Vivaldi w Poznaniu

II miejsce - Hotel Amax w Mikołajkach

III miejsce ex aequo - Hotel Warszawa w Augustowie; Hotel Dwór Chotynia w Chotyni

W kategorii dodatkowej:
I miejsce ex aequo - Hotel Amax; Hotel Anders; Hotel Krynica; Hotel Unitral

Statuetkę Perła Hoteli PPH dla najlepszego hotelu oraz dyplomy dla laureatów wręczyli wspólnie: wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej – dr Bartłomiej Walas, Prezes Zarządu Fundacji – Tadeusz Cieślik oraz Prezes Honorowy Fundacji – Kazimierz Kowalski.

Polish Prestige Hotels & Resorts to fundacja, zrzeszająca kilkadziesiąt hoteli i obiektów hotelowych z całej Polski. Przynależność do grupy PPH&R to gwarancja wysokiego standardu, bogactwa wyposażenia, wyjątkowej atmosfery oraz najwyższej jakości świadczonych usług. Wyjątkowa dbałość o każdego klienta wyrażona jest w credo Fundacji: "Przyjedziesz... polubisz... powrócisz...".


Źródło: FeniksMedia.pl – 30.10.2015



www.hotelinfo24.pl