Momenty z programu „Not at Home” w globalnej kampanii marketingowej sieci Hyatt

2015-11-12, 14:34:13

Hyatt Gold Passport, program lojalnościowy marki Hyatt Regency i telewizja Comedy Central stworzyły nową serię programową o modyfikowanej zawartości, z gościnnym udziałem artystki komediowej Ilizy Shlesinger, demonstrującej humorystyczne scenki obrazujące doświadczenia turystów przebywających poza domem.

Współpraca jest częścią największej w historii, zintegrowanej globalnej kampanii marketingowej marki Hyatt Regency. Program "Nigdy nie rób tego w domu (Not at Home)", który wystartował w ubiegłym miesiącu, jest miejscem prezentacji prostych prawd dotyczących osób znajdujących się w podróży. ##

Trzyodcinkowa seria obejmuje doświadczenia turystyczne Ilizy Shlesinger, które stały się jej udziałem w okresie przed New York Comedy Festival, odbywającym się w dniach 10-15 listopada, w którym artystka występowała. Jako aktorka komediowa, która prawie zawsze jest w drodze, Shlesinger wprowadziła do serii swoje własne doświadczenia, od luksusowej usługi room service, dostarczającej zamówione potrawy wprost do pokojowego łóżka, po przyjemność związaną z zabieraniem hotelowych kosmetyków do domu.

Pierwszy, premierowy odcinek serii wyemitowany został w dniu 10.11.2015 w stacji Comedy Central, a cyfrowe urywki programu będzie można znaleźć na platformach społecznościowych Hyatt Regency, Comedy Central i Viacom Digital.

"Firma Hyatt troszczy się o swoich gości i stara się wydobyć wszystkie ich najlepsze cechy. Czasami zdarza się, że najskuteczniejszą metodą osiągania pożądanego efektu, jest po prostu wywoływanie uśmiechu. Dla hoteli Hyatt Regency, odwoływanie się do uniwersalnej mocy humoru pokazuje ich troskę o gości w taki sposób, który pasuje do tej marki", powiedziała Sandra Cordova Micek, pierwsza wiceprezes pionu globalnych marek, sieci Hyatt. "Nasi goście osobiście wyrażali opinie, że w trakcie podróży chętnie korzystają ze sposobności do zrywania z rutyną. Mamy nadzieję, że w przygotowanych przez nas programach, będą mogli zobaczyć elementy swoich doświadczeń i będą zadowoleni, że Comedy Central pomaga nam dzielić się zdarzeniami, których nasi goście starają się unikać w domu."


Źródło: Hyatt Hotels Corporation



www.hotelinfo24.pl