Le Club AccorHotels nagradza aż 500 bonusowymi punktami

2015-11-17, 17:09:26

Le Club AccorHotels ma powody do świętowania. Popularny program lojalnościowy, którego członkami w Polsce, na Litwie i Łotwie jest już ponad 500 tysięcy osób, codziennie zyskuje nowych zwolenników. Z tej okazji Le Club AccorHotels nagrodzi 500 bonusowymi punktami każdego, kto zdecyduje się na pobyt w obiektach, w jednym z tych trzech państw do końca tego roku. Aby uzyskać premię wystarczy dokonać rezerwacji, a bonus zostanie dodany po zakończeniu pobytu.

Zdobyte punkty w ramach Le Club AccorHotels można realizować w trakcie pobytów w hotelach marek należących do Grupy Hotelowej na całym świecie. Dla członków dostępne są specjalne oferty, atrakcyjne zniżki czy bony partnerów oraz darmowe noclegi. ##

***
Grupa Hotelowa Orbis
to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach. Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

 Strategicznym partnerem Orbis S.A. jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.

O AccorHotels
AccorHotels to grupa hotelowa, którą jednoczy pasja i zamiłowanie do hotelarstwa oraz wspólne zobowiązanie do serdecznego witania wszystkich Gości.
Każdego dnia ponad 180 000 pracowników w 3 800 hotelach AccorHotels troszczy się o tysiące gości w 92 krajach.
AccorHotels jest wiodącym operatorem hotelowym na świecie. Grupa oferuje swoim klientom, partnerom oraz pracownikom:
- doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), jak i właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest);
- szerokie portfolio marek hotelowych o międzynarodowej renomie, gwarantujących pełną ofertę - od luksusowych hoteli (Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel), przez hotele średniej kategorii (Novotel, Suite Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), aż po hotele ekonomiczne (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access and hotelF1);
- potężny rynkowy program lojalnościowy Le Club AccorHotels;
- zobowiązania korporacyjne i solidarnościowe realizowane przez prawie pół wieku w ramach programu zrównoważonego rozwoju PLANET 21.


Źródło: PublicDialog.pl – 16.11.2015



www.hotelinfo24.pl