Rośnie potencjał Marki Karpackiej „Carpathia”

2015-11-29, 09:49:55

Rosnące znaczenie Marki Karpackiej „Carpathia” zostało zaprezentowane w trakcie odbywającego się w dniach 19-21 listopada w Hotelu Hilton Garden Inn Rzeszów oraz Centrum Handlowym Milenium w Rzeszowie IV Alpejsko – Karpackiego Forum Współpracy – donosi portal Sanok.pl

Współpraca karpacko – alpejska i polsko – szwajcarska prezentowana pod hasłem „Szwajcarska jakość – karpacka przestrzeń – globalny klient”, była głównym tematem Forum, w trakcie którego zorganizowano panele, omawiające między innymi takie tematy, jak: ##

- „Pomoc Szwajcarska dla Euroregionu Karpackiego”,
- „Produkt Lokalny w ramach Marki”,  
- „Produkty turystyczne Marki Carpathia”,
- „Muzea karpackie – networking i karpacka karta muzealna”,
- „Produkt turystyczny miejski”.

Podczas Forum przyznane zostały już po raz trzeci Statuetki Karpackich Sokołów i podsumowano kończący się w grudniu b.r. projekt "Alpejsko-Karpacki Most Współpracy",  realizowany ze Stowarzyszeniem Pro Carpathia. Wyłoniono także laureatów konkursu „Mystic Carpathia – Przegląd Filmów Karpackich”.

W sobotę 21 listopada, w Centrum Handlowym Millenium Hall odbyły się natomiast Międzynarodowe Targi Wystawiennicze skupiające wystawców między innym z Polski, Ukrainy i Rumunii. Zaprezentowały się na nim między innymi: „Karpackie Miody”, „Podkarpackie Smaki”, „Jasielski Szlak Winny”, a także produkty z uzdrowisk w Iwoniczu, Rymanowie i Horyńcu.


Źródło: Sanok.pl – 26.11.2015



www.hotelinfo24.pl