Niemiecka Centrala Turystyki promowała zalety turystyczne swojego kraju

2015-11-30, 17:16:11

W dniu 25 listopada odbył się w Warszawie workshop firmowany przez Niemiecką Centralę Turystyki. Zadaniem warsztatów była prezentacja Niemiec, jako kraju o dużym potencjale turystycznym i zaproponowanie organizatorom turystyki ciekawych rozwiązań związanych z planowaniem ofert turystycznych dla grup i klientów indywidualnych – donosi portal TTG.com.pl

Swoje oferty przedstawiły kraje związkowe oraz 16 firm: A&O Hotels and Hostels Holding AG; A-Rosa Hotel; Bayreuth Marketing & Tourismus GmbH; Congress und Tourismus Zentrale Nürnberg; Ferienregion Zugspitzland oraz Bayerische Zugspitzbahn Bergbahn AG; HanseMerkur Ubezpieczenia Podróży; Hotel Zum Grünen Kranz Rüdesheim; Magdeburg Marketing Kongress und Tourismus GmbH; Ruhr Tourismus GmbH; Staatliche Porzellan-Manufaktur Meißen GmbH; Staatliche Schlösser, Burgen und Gärten Sachsen GmbH; Steigenberger Hotels AG; Tourismus+Congress GmbH Frankfurt am Main; Tourismus Marketing Brandenburg GmbH (TMB); TV-Turm Alexanderplatz; Victor’s Residenz-Hotels Süd GmbH. ##

Sytuację w turystyce przyjazdowej do Niemiec oraz działalność Niemieckiej Centrali Turystyki w roku bieżącym i jej planach na najbliższe lata przedstawił dyrektor biura DZT w Warszawie – Tomasz Pędzik.

Na turystów z Polski liczą szczególnie kraje związkowe graniczące z Polską – Brandenburgia i Saksonia. Bogata oferta turystyczna obejmuje między innymi nowoczesną infrastrukturę noclegową, mnóstwo zabytków, zamki, pałace, ogrody, galerie, trasy piesze i rowerowe, szlaki wodne i wiele innych atrakcji, obsługiwanych również przez polskojęzycznych przewodników.


Źródło: TTG.com.pl – 26.11.2015



www.hotelinfo24.pl