Warszawa miejscem rozwoju dla luksusowych marek hotelowych

2015-11-30, 17:25:46

W dniu 25 listopada 2015, w Ambasadzie Polskiej w Paryżu, odbyła się konferencja pod nazwą „Warszawa: nowy kierunek rozwoju dla marek luksusowych w Europie”. Spotkanie, zorganizowane zostało przez firmę Kulczyk Silverstein Properties i Polską Izbę Przemysłowo-Handlową we Francji – donosi portal Eurobuildcee.com

Tematem przewodnim konferencji była systematycznie wzrastająca na znaczeniu pozycja Warszawy na rynku produktów luksusowych i rosnące możliwości rozwojowe w obszarze działalności handlowo-biurowej. ##

Prowadzący pierwszą część spotkania, Michał Olszewski – wiceprezydent Warszawy omówił wyzwania związane z rewitalizacją centrum miasta oraz rozwoju centralnych stref handlowych. Wiceprezydent, wśród kilku innych, za jedną z najważniejszych inwestycji w stolicy, uznał urządzanie hotelu Raffles w modernizowanym budynku dawnego Hotelu Europejskiego przy Krakowskim Przedmieściu.

Fabrice Paumelle, head of Poland retail and CEE, BNP Paribas Real Estate zauważył, że marki luksusowe pojawiają się tam, gdzie rozwija się turystyka i powstają hotele z najwyższej półki. Stolica może się pochwalić obecnie 12 hotelami o kategorii pięciu gwiazdek oraz trzema przygotowywanymi do otwarcia.


Źródło: Eurobuildcee.com – 27.11.2015



www.hotelinfo24.pl