Marka Marriott Hotels rozkwitła w Delcie Rzeki Perłowej w Chinach

2015-12-10, 14:01:47

Marriott Hotels, charakterystyczna flagowa marka sieci Marriott International Inc. powiększyła swoje portfolio w Chinach wraz z najnowszym otwarciem 340 pokojowego Shenzhen Marriott Hotel Nanshan w Shenzhen.

Funkcjonujący w ramach długoterminowej umowy o zarządzanie zawartej z firmą Centralcon, hotel położony jest na najwyższych piętrach SCC Building, charakterystycznego, architektonicznego punktu orientacyjnego w mieście, który oferuje wyjątkowy, panoramiczny widok na morze i spektakularny miejski krajobraz. ##

Shenzhen Marriott Hotel Nanshan znajduje się w znanym miejskim ośrodku rozwojowym zaawansowanych technologii i pierwszej specjalnej strefie ekonomicznej w Chinach. Hotel położony jest w odległości 40 minut jazdy od międzynarodowego lotniska w Shenzhen i 30 minut jazdy do dworca kolejowego Shenzhen Północny. Posiada również szybki dostęp do terminalu promowego Shekou umożliwiającego dojazd do Makau, Zhuhai i Hongkongu. Nowy hotel położony jest w bliskim sąsiedztwie Shenzhen High-Tech Industrial Park i Shenzhen Bay Port oraz Coastal CityPlaza, Tiley Central Plaza, Shenzhen Poly Theatre, a także innych obiektów rozrywkowych.

340 luksusowych hotelowych pokoi znajduje się na piętrach od 45 do 60. w trzystumetrowej wysokości obiekcie SCC Building, który został zaprojektowany przez Adriana Smitha, projektanta znanego Dubai Tower. Jest to pierwszy ekologiczny budynek legitymujący się złotym certyfikatem LEED, usytuowany w Houhai, biznesowej dzielnicy Shenzhen. Wszystkie pokoje o powierzchni od 40 do 70 m2 dysponują zapierającymi dech w piersiach widokami na Zatokę Shenzhen i granicę z Hongkongiem. Każdy z pokoi jest wyposażony w nowoczesne udogodnienia, takie jak dostęp do szybkiego Internetu, internetową telewizję cyfrową, iPod, ekspres do kawy Nespresso, wygodne łóżka z wysokiej klasy pościelą i urządzeniem sterującym pokojową elektroniką.

Shenzhen Marriott Hotel Nanshan oferuje łącznie 2000 metrów kwadratowych powierzchni konferencyjnej, w tym wielką salę balową (900 m2), siedem sal konferencyjnych oraz trzy sale narad. Sala balowa może być podzielona na trzy mniejsze dostosowane do organizowania wydarzeń o skromniejszej skali. W otoczeniu sali znajduje się ogromne foyer i wbudowany w ścianę wyświetlacz LED. Oferta gastronomiczna hotelu obejmuje: restaurację Nanshan Kitchen z obficie zaopatrzonym bufetem; chińską restaurację Man Ho; Lobby Lounge oraz kawiarnię The Cafe.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl