Le Meridien i Westin Hotels & Resorts zmieniają koncepcje przyszłej turystyki rodzinnej

2015-12-10, 14:06:49

Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. poinformował we wtorek (8 grudnia 2015) o wprowadzeniu na rynek nowych programów rodzinnych, w ponad 300 obiektach, marek Le Meridien i Westin, na całym świecie.

W odpowiedzi na rosnący globalny popyt w segmencie turystyki rodzinnej i jej ewoluujące potrzeby, oba programy doskonalą koncepcję klubów dla dzieci, nadają nowe oblicze doświadczeniom rodzinnym w hotelu i wprowadzają coraz istotniejsze, markowe udogodnienia dla młodych turystów. Wraz z coraz powszechniejszym zjawiskiem wielopokoleniowej turystyki rodzinnej, programy te w specyficzny sposób odnoszą się do nowych sposobów podróżowania współczesnych rodzin z dowolną kombinacją rodziców, ciotek, wujków i dziadków, podróżujących z dziećmi w każdym wieku. ##

Dzisiejsze podróżujące rodziny są bardziej aktywne, podchodzące do turystyki bardziej globalnie i bardziej niż kiedykolwiek zaangażowane w sprawy społecznościowe, a sposób ich podróżowania zmienił się radykalnie," powiedział Brian Povinelli, szef globalnych marek Le Meridien i Westin. „W efekcie rozmów przeprowadzanych z naszymi najbardziej lojalnymi gośćmi dowiedzieliśmy się, że nowe, wymarzone wakacje dla wielu z nich, przybierają formę aktywnej przygody, odkrywania nowych miejsc i doświadczania nowych kultur. Przygotowując te nowe programy rodzinne, wzięliśmy również pod uwagę intuicję naszych najmłodszych turystów, którzy definiują oczekiwania i inspirują charakter przyszłej turystyki rodzinnej."

Poczynając od interaktywnego programowania i firmowych udogodnień oferowanych we wszystkich hotelach, po miejsca do aktywnej, fizycznej zabawy, funkcjonujące w wielu obiektach, oba programy stosują się do  „Uniwersalnego Języka Zabawy" – koncepcji zakładającej, że zabawa nie zna granic, ani barier językowych, ale jest wehikułem do odkrywania nowych pojęć, uczenia się, rozwijania nowych umiejętności, wyrażania idei i budowania relacji z innymi osobami.

Program Westin Family czerpie inspirację z natury, aby wywoływać dobre samopoczucie i zadowolenie, podczas gdy kanały Le Meridien Family pobudzają wrodzoną kreatywność i ciekawość dzieci, aby odblokować postrzeganie lokalizacji poprzez markowe Filtry Odkrywania -  Lokalizację, Kulturę i Kuchnię.


Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide



www.hotelinfo24.pl