Hilton Worldwide z nową kategorią marki i zmianami personalnymi

2015-12-14, 11:40:04

Hilton Worldwide poinformował w piątek (11.12.2015), że tworzy markową kategorię apartamentowców – „All Suites", obejmującą Embassy Suites, Homewood Suites i Home2 Suites - i zmienia kierownicze zespoły tych marek.

Firma twierdzi, że poczyniła ten ruch w celu poprawy rozwoju, operacji, synergii sprzedażowej i zwiększenia wydajności powiększającego się portfela marek apartamentowych. ##

Począwszy od stycznia 2016, Bill Duncan obejmie nadzór nad nowo utworzonym oddziałem „All Suites”, obejmującym marki Embassy Suites by Hilton, Homewood Suites by Hilton i Home2 Suites by Hilton. Duncan będzie również menadżerem marki w Embassy Suites.

Hilton poinformował również o innych zmianach w kierownictwie marek, które wejdą w życie w styczniu 2016 roku:

- Dianna Vaughan awansuje na stanowisko pierwszego wiceprezesa i globalnego szefa DoubleTree by Hilton. Vaughan, o 23 letnim stażu w Hiltonie, kierowała ostatnio procesem uruchamiania marki Curio, który będzie nadal przez nią nadzorowany.

- John Greenleaf będzie globalnym szefem marki Hilton Garden Inn. Jego doświadczenie obejmuje wsparcie marketingowe i efektywnościowe dla marek Hilton i DoubleTree.

- Adrian Kurre będzie globalnym szefem Homewood Suites i Home2 Suites. W trakcie 19-letniej pracy, nadzorował rozwój sieci Hilton Garden Inns, od czterech pierwszych hoteli do działających obecnie na całym świecie ponad 650 obiektów tej marki.


Źródło: Hilton Worldwide



www.hotelinfo24.pl