AC Hotels by Marriott – marka należąca do średniej klasy lifestylowych hoteli funkcjonujących w ramach sieci Marriott International, poinformowała o swoich globalnych planach związanych z uruchomieniem 22 nowych, designerskich hoteli w 2016 roku. Ma to umocnić jej pozycję lidera w sektorze butikowo-lifestylowym, spełniającym wymogi turystów pokolenia milenijnego.
Oczekuje się, iż w styczniu 2016 roku otwartych zostanie pięć AC Hotels - AC Guadalajara w Meksyku; AC Cincinnati North / West Chester, Ohio, w USA; AC Boston North, Massachusetts, w USA; AC Marseille, we Francji i AC Queretaro, w Meksyku. ##
W kolejnych miesiącach 2016 roku otwarte zostaną: AC Panama City, Panama AC San Jose Downtown, Kalifornia, USA AC Atlanta North, Georgia, USA AC Asheville, Karolina Północna, USA AC Rio Barra de Tijuca, Brazylia AC Rio Porto Maravilha, Brazylia AC Herzliya, Izrael AC Birmingham, Anglia, Wielka Brytania AC Boston Cambridge, Massachusetts, USA AC Phoenix Tempe, Arizona, USA AC Santiago, Chile AC Manchester Anglia, Wielka Brytania AC Des Moines Downtown, Iowa, USA AC Santa Fe, Meksyk AC Minneapolis, Minnesota, USA AC Mainz, Moguncja, Niemcy AC Wrocław, Polska
AC Hotels kultywują piękno klasycznego, nowoczesnego designu o europejskiej duszy i hiszpańskich korzeniach, stanowiąc emanację wizji znanego hotelarza Antonio Catalana, który założył markę w 1998 roku i spowodował, iż jest ona jedną z najbardziej szanowanych marek hotelowych w Hiszpanii. Po sukcesie osiągniętym w Europie, w 2011 roku utworzono spółkę joint venture z Marriott International, której efektem była marka AC Hotels by Marriott uruchamiająca swoje obiekty we Francji, Włoszech, Portugalii, Danii i USA.
Źródło: Marriott International
|