Globalna ekspansja marki AC Hotels by Marriott zahaczy także o Wrocław

2016-01-07, 12:43:54

AC Hotels by Marriott – marka należąca do średniej klasy lifestylowych hoteli funkcjonujących w ramach sieci Marriott International, poinformowała o swoich globalnych planach związanych z uruchomieniem 22 nowych, designerskich hoteli w 2016 roku. Ma to umocnić jej pozycję lidera w sektorze butikowo-lifestylowym, spełniającym wymogi turystów pokolenia milenijnego.

Oczekuje się, iż w styczniu 2016 roku otwartych zostanie pięć AC Hotels - AC Guadalajara w Meksyku; AC Cincinnati North / West Chester, Ohio, w USA; AC Boston North, Massachusetts, w USA; AC Marseille, we Francji i AC Queretaro, w Meksyku. ##

W kolejnych miesiącach 2016 roku otwarte zostaną:
AC Panama City, Panama
AC San Jose Downtown, Kalifornia, USA
AC Atlanta North, Georgia, USA
AC Asheville, Karolina Północna, USA
AC Rio Barra de Tijuca, Brazylia
AC Rio Porto Maravilha, Brazylia
AC Herzliya, Izrael
AC Birmingham, Anglia, Wielka Brytania
AC Boston Cambridge, Massachusetts, USA
AC Phoenix Tempe, Arizona, USA
AC Santiago, Chile
AC Manchester Anglia, Wielka Brytania
AC Des Moines Downtown, Iowa, USA
AC Santa Fe, Meksyk
AC Minneapolis, Minnesota, USA
AC Mainz, Moguncja, Niemcy
AC Wrocław, Polska


AC Hotels kultywują piękno klasycznego, nowoczesnego designu o europejskiej duszy i hiszpańskich korzeniach, stanowiąc emanację wizji znanego hotelarza Antonio Catalana, który założył markę w 1998 roku i spowodował, iż jest ona jedną z najbardziej szanowanych marek hotelowych w Hiszpanii. Po sukcesie osiągniętym w Europie, w 2011 roku utworzono spółkę joint venture z Marriott International, której efektem była marka AC Hotels by Marriott uruchamiająca swoje obiekty we Francji, Włoszech, Portugalii, Danii i USA.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl