Wyndham rozwija działalność marki Ramada na Bliskim Wschodzie

2016-01-13, 12:18:34

W odpowiedzi na podwyższone zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi w średniej klasy obiektach na Bliskim Wschodzie, Wyndham Hotel Group poinformowała o planach otwarcia czterech nowych hoteli w Arabii Saudyjskiej, Jordanii i Bahrajnie, które będą funkcjonowały pod barwą jej znanej na całym świecie marki Ramada Worldwide.

Wśród zaplanowanych do uruchomienia hotelach znajdą się:
- 161 pokojowy Ramada Resort Dead Sea w Jordanii;
- 165 pokojowy Ramada Jeddah Corniche w Arabii Saudyjskiej;
- 162 pokojowy Ramada Hotel & Suites Amwaj Island w Bahrajnie;
- 140 pokojowy Ramada Manama City Centre w Bahrajnie. ##

Ramada ma obecnie ponad 840 średniej klasy i ekskluzywnych obiektów w 60 krajach na całym świecie, w tym 29 czynnych na Bliskim Wschodzie.

Wyndham Hotel Group, która obecnie ma dwa obiekty w Manamie: Days Hotel Manama i Ramada Bahrain, rozwija swoją obecność w Bahrajnie, planując uruchomienie czterech kolejnych hoteli w tym Ramada Manama Centrum, Ramada Hotel & Suites Amwaj Island, Hawthorn Suites by Wyndham Al Juffair i wreszcie Wyndham Grand Manama, co w sumie powiększy portfel marki do sześciu hoteli, dysponujących w sumie 1197 pokojami.

Ramada Resort Dead Sea, Sowayma, Jordania

Bliski Wschód kontynuuje silny rozwój dzięki powiększającej się klasie średniej", powiedział Dan Ruff, prezes i dyrektor zarządzający Wyndham Hotel Group na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. „Sytuacja ta napędza wzrost zainteresowania deweloperów i znanych na całym świecie marek hotelowych, takich jak Ramada i innych oferowanych przez Wyndham Hotel Group, które potrafią sprostać pojawiającym się potrzebom turystycznym w regionie. Bliski Wschód jest kluczowym regionem dla Wyndham Hotel Group i z tego też powodu, firma wzmocniła tam ostatnio swój potencjał zarządczy o ponad 30%."


Źródło: Wyndham Hotel Group



www.hotelinfo24.pl