Nowa lifestylowa marka sieci FRHI ukierunkowana na chińskich turystów

2016-01-21, 15:44:29

FRHI Hotels & Resorts w spółce joint venture z chińską Jiangsu Golden Land Group, poinformowała o debiucie Neqta Hotels, nowej marki i hotelowego portfolio składającego się z obiektów wyższego przedziału średniej klasy hoteli, znajdujących się w najbardziej pożądanych miejscach w Chinach. Prowadzona przez sieć FRHI, Neqta będzie sprzedawana oddzielnie od kolekcji marek Fairmont, Raffles i Swissotel wchodzących w skład FRHI Hotels & Resorts.

Debiutancki hotel, pod flagą Neqta został dziś (21.01.2016) otwarty w dzielnicy Xuhui w Szanghaju, w pobliżu obiektów wystawowych World Expo. Drugi z kolei, supernowoczesny hotel nowej marki zadebiutuje wkrótce w Nankinie. ##

Neqta Hotels odwoływać się będą do potrzeb doświadczonych turystów, którzy pragną integracji stref przeznaczonych do pracy, ze strefami imitującymi warunki domowe. Styl życia będzie również odgrywał kluczową rolę w doświadczeniach gości, w hotelach wyposażonych w otwarte lobby, które funkcjonować będą, jak centra społecznościowe. Te dobrze wyposażone przestrzenie publiczne będą obiektami wielofunkcyjnymi, charakteryzującymi się innowacyjnymi koncepcjami gastronomicznymi, działającymi jako lokale śniadaniowe i kawiarnie za dnia i przekształcające się w tętniące życiem cocktail bary i salony w godzinach wieczornych.

Nowoczesne udogodnienia, nowoczesny wystrój i serdeczna oraz sprawna obsługa będzie znakiem rozpoznawczym marki Neqta. Godne zauważenia hotelowe udogodnienia składać się będą między innymi z ergonomicznie zaprojektowanych i uporządkowanych pokoi z wygodnymi łóżkami, deszczowymi prysznicami, dużymi telewizorami LED z obsługą Bluetooth i bezpłatnym WiFi oraz szybkim internetem. Osoby podróżujące w interesach będą również korzystać z kompleksowych usług cateringowych dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb, jak również z dostępu do mniejszych, wyposażonych w inteligentne oprogramowanie pomieszczeń spotkaniowych.

To doskonały moment na rozwój dynamicznej, nowej marki hotelowej w Chinach; rynek turystyczny w Chinach znacznie się rozwinął w ciągu ostatniej dekady, a obecnie istnieje duże zapotrzebowanie na tego typu produkt hotelowy", powiedział Joseph Soh, niedawno mianowany dyrektor nowego joint venture. Soh, rodem z Singapuru, który będzie miał za zadanie doprowadzenie do rozwoju marki, ma za sobą bogate doświadczenie hotelowe nabyte w Chinach, poprzez pracę na kilku wysokich stanowisk kierowniczych w największych grupach hotelowych, takich jak Starwood, Hilton, Millennium i Copthorne, IHG i Accor.


Źródło: FRHI Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl