Egzotyczne grzyby w ofercie Makro

2016-02-16, 18:02:59

Makro rozszerzyło swój asortymenty o 7 egzotycznych odmian grzybów. Dostępne są m.in. Shimeji, Enoki oraz Boczniaki. To doskonałe uzupełnienie różnorodnej oferty dla wymagającej gastronomii.

Klienci Makro, jako pierwsi na rynku, mogą zakupić grzyby Shimeji Brązowe, Shimeji Białe, Enoki, Enoki Złote, oraz trzy rodzaje Boczniaków – różowe, żółte i królewskie. Każda z odmian ma inną charakterystykę i ma różne kulinarne zastosowania. Grzyby Shimeji oraz Boczniaki żółte i różowe, dzięki swojej mięsistej strukturze, to świetny składnik dań wegetariańskich. Ich właściwości klasyfikują je także, jako popularny składnik wielu wschodnich potraw. Enoki to propozycja dla wszystkich miłośników zup i dań z woka. Swoje właściwości ujawniają po delikatnym przegotowaniu lub podsmażeniu. Ciekawą propozycją jest także Boczniak Królewski, który stanowi ważny składnik w rodzimej kuchni. Dzięki wyraźnemu, lekko ostremu smakowi doskonale pasuje do sosów z mięsem, dziczyzną, czy dań z makaronem. Część z wprowadzonych właśnie egzotycznych odmian spożywać można na surowo, jako dodatek do sałatek, kanapek lub ich dekorację. ##

Grzyby to świetny dodatek do wielu różnorodnych dań, bogaty w minerały, błonnik i są niskokaloryczne. Są także składnikiem, który dobrze wpisuje się we współczesne trendy kulinarne. Dzięki swojej strukturze stanowią doskonałe uzupełnienie kuchni wegetariańskiej zastępując mięso, a niska kaloryczność pozycjonuje je, jako skuteczny składnik diet.

Grzyby Enoki Złote

W ofer
cie Makro niezmiennie dostępna jest także szeroka gama świeżych ziół doniczkowych Horeca Select. Klienci znajdą na półkach łącznie 12 odmian, w tym .m.in. rukiew wodną, oregano, bazylię tajską, kolendrę, pietruszkę, czy tymianek. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo środowiska , wszystkie dostępne w Makro świeże zioła uprawiane są bez użycia pestycydów.

Boczniak Królewski

***

Makro Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W Makro klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości Makro w Warszawie. W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Makro posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. Makro Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o Makro można znaleźć na stronach www.facebook.com/MakroPolska oraz www.makro.pl

Metro Cash & Carry działa w 25 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 110 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2014/2015 sprzedaż na poziomie około 30 mld euro. Metro Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy Metro Group. Metro Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku finansowym 2014/2015 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 59 mld euro. Firma zatrudnia około 220 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 29 krajach. Wyniki Grupy Metro opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: Metro/Makro Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów Real.


Źródło: MediaMakro.pl – 16.02.2016



www.hotelinfo24.pl