Hyatt uruchamia nową markę: Unbound Collection by Hyatt

2016-03-03, 12:57:20

Hyatt Hotels Corporation poinformował o wprowadzeniu na rynek Unbound Collection by Hyatt, nowej globalnej kolekcji niezależnych obiektów oferujących wyjątkowe doświadczenia hotelowe.

Unbound Collection by Hyatt obejmie portfel nowych i aktualnie funkcjonujących wysokiej klasy, ekskluzywnych i luksusowych obiektów, które utrzymywać będą swój odrębny charakter, umożliwiając gościom i właścicielom korzystanie z wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego sieci Hyatt, solidne zasoby operacyjne i marketingowe oraz zaufanie do jakości marki. ##

Obiekty zgrupowane w Unbound Collection by Hyatt - które obejmować będą historyczne miejskie perełki, obiekty wyznaczające współczesne trendy, hotele butikowe i wiele innych - zachowają swoją indywidualną tożsamość, wolną od ograniczeń i konwencji. Jednocześnie marka zapewni gościom gwarancję bezproblemowego pobytu w wysokiej klasy, komfortowych warunkach, do jakich przyzwyczaili się w hotelach marki Hyatt.

Unbound Collection by Hyatt rusza z bazą hoteli rozlokowanych na całym świecie, w tym Driskill Hotel w Austin w Teksasie; Hôtel du Louvre w Paryżu; Carmelo Resort & Spa w Carmelo, w Urugwaju i Coco Palms Resort w Kauai, na Hawajach, który ma zostać poddany rewitalizacji i ponownie otwarty wiosną 2018 roku. Przyszłe hotele Unbound Collection by Hyatt będą równie wartościowe, czy to z uwagi na swoją fascynującą przeszłość, ekskluzywne lokalizacje, słynną architekturę i design czy wielokrotnie nagradzane doświadczenia kulinarne.

Zobowiązujemy się do stworzenia portfela, który odpowiadał będzie właścicielom hoteli i zapewni im elastyczność, efektywność i wsparcie, a jednocześnie akcentował będzie to, co jest najlepszego w każdym obiekcie i te doświadczenia, które sprawiają, że każdy z nich jest naprawdę niezwykły," powiedział Mark Hoplamazian, prezes i dyrektor generalny Hyatt Hotels Corporation.


Źródło: Hyatt Hotels Corporation



www.hotelinfo24.pl