Brytyjski humor w kawiarniach Costa Coffee

2016-03-10, 18:48:28

Nietuzinkowe problemy, sprytne rozwiązania, cięte riposty – tak w skrócie można scharakteryzować cykl skeczy zrealizowanych przez K2 Media we współpracy z artystami warszawskiego Klubu Komediowego dla Costa Coffee. Aktorzy wcielą się w rolę legendarnych braci Costa – założycieli ulubionej sieci kawiarni Brytyjczyków, którzy w ramach projektu są kreowani na współczesnych hipsterów i znawców kawy. Cykl Costa Riposta będzie emitowany na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka już 11 marca!

Cykl materiałów wideo, przygotowanych przez K2 Media we współpracy z artystami Klubu Komediowego dla Costa Coffee ma charakter skeczy. Jak na prawdziwie londyńską markę przystało, bazuje na konwencji lekko absurdalnego, brytyjskiego humoru. W ramach projektu sieć kawiarni Costa Coffee będzie odwiedzać aktorka wcielająca się w znane postaci związane z Wielką Brytania – nie będą to jednak zwykłe pogawędki przy filiżance aromatycznej kawy. Gości obsłużą słynni bracia Costa, którzy w dzisiejszych czasach zostali utożsamieni ze stałymi bywalcami modnego Placu Zbawiciela w Warszawie, reprezentującymi nurt wielkich wynalazców i geniuszy. Jakie błyskotliwie pomysły i ciekawe rozwiązania podsuną swoim szukającym rady gościom dowiemy się jutro! A już teraz rąbka tajemnicy – kto odwiedzi braci Costa – ujawni teaser, który można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Twfoxw-mKek. ##

Cykl  skeczy powstał w ramach najnowszej i jednocześnie największej do tej pory kampanii wizerunkowej Costa Coffee. Costa Riposta to kolejny, nowatorski projekt Costa Coffee, realizowany w mediach społecznościowych. W ślad za COSTAgramem – innowacyjnym profilem marki na Instagramie, sieć kawiarni stawia na kolejny kanał dotarcia do swoich odbiorców – Youtube. Oprócz najnowszego projektu Costa Riposta, marka we współpracy z K2 Media prowadziła wcześniej akcję Kawa z chilli we współpracy z Radiem ZET Chilli czy Chwila Moment z redakcją magazynu Wysokie Obcasy, w ramach których m.in. na YouTube emitowane były wywiady ze znanymi osobami ze świata kultury.

Materiały wideo z serii Costa Riposta będą publikowane na kanale YouTube co dwa tygodnie, począwszy od premierowego odcinka, który zostanie wyemitowany w social mediach już 11 marca. W ramach cyklu zaplanowano 4 odcinki. Pomiędzy poszczególnymi emisjami do sieci trafi wiele materiałów dodatkowych.

Warszawski Klub Komediowy to pierwsza i jedyna tego typu formacja w Polsce. Zrzesza niezależnych artystów, którzy specjalizują się w teatrze improwizowanym, kabarecie literackim, skecz show, koncertach, spektaklach teatralnych i pozostałych inicjatywach społecznych, których jeszcze do tej pory nie było na warszawskiej scenie teatralnej i klubowej. Gościli m.in. Janusza Gajosa, Jacka Fedorowicza, Szczepana Twardocha, Marcina Maseckiego, Mariusza Szczygła, Jakuba Żulczyka i innych.

W  materiałach video zobaczymy artystów na co dzień związanych z Warszawskim Klubem Komediowym. Tworzą oni takie projekty jak „Fabularny przewodnik po...”, który stanie się główną atrakcją pasma Komediowa Scena Dwójki, emitowanego od marca w TVP2.
Za pomysł, koncepcję, nadzór strategiczny, realizację w ścisłej współpracy z Klubem Komediowym oraz produkcję projektu COSTA Riposta odpowiada K2 Media. Działania wspierane są zasięgową kampanią digital wideo oraz kampanią na Facebooku i Instagramie Costa Coffee.


Źródło: BrandLab.pl – 10.03.2016



www.hotelinfo24.pl